Skip to main content

Onze Wifi is veel slechter sinds de overgang van Telfort naar KPN. Zeker vandaag is het echt een DRAMA, ja met hoofdletters.  Hij valt met zeer grote regelmaat weg. Genoeg streepjes, genoeg bereik in huis, maar de WIFI valt gewoon weg. Er komt blijkbaar gewoon geen/onvoldoende signaal binnen soms. 

 

Heel vervelend, zeker als je thuis moet werken met twee mensen. Dat was voorheen met Telfort geen probleem. Nergens kan ik mijn klacht kwijt, ik kom alleen op automatisch gegenereerde pagina's en de wifi manager die mij  uiteindelijk zou moeten helpen werkt niet. Zelfs die ziet het niet meer zitten geloof ik. 

 

KPN los dit alsjeblieft op!  En wel direct!

Hoi,

 

Heeft u dit op alle apparaten? Ik heb hier zelf ook sinds kort last van maar enkel op mijn telefoon valt de wifi verbinding vaak even weg.


Hoi Maurice,

ik heb het op alle apparaten.


Hoi @hendrikskinderen, welkom bij ons op het forum. Technisch is er nog niets gewijzigd bij de overgang van Telfort naar KPN, tenzij je zelf iets hebt gewijzigd in het abonnement. Als dat niet het geval is gebruik je dezelfde verbinding en software op het modem nog. Je hebt de Wifi Manager geprobeerd begrijp ik, maar dat lukte niet omdat de pagina niet kon laden. Laadt die op dit moment nog steeds niet, of doet die het nu wel? Ik ben ook benieuwd of de rest van de verbinding wel blijft werken op het moment dat de Wifi wegvalt, en welk model Experia Box je hebt.


Inmiddels 2x de WiFi manager erop losgelaten (met een week ertussen), maar geen verbetering merkbaar. WiFi hapert door hele huis. Ook televisie reageert slechter, menu of tv gids reageren bijvoorbeeld heel slecht, maar ik weet niet of dat daar mee samenhangt.
 

Mijn modem is een Archer C9. 


Inmiddels 2x de WiFi manager erop losgelaten (met een week ertussen), maar geen verbetering merkbaar. WiFi hapert door hele huis. Ook televisie reageert slechter, menu of tv gids reageren bijvoorbeeld heel slecht, maar ik weet niet of dat daar mee samenhangt.
 

Mijn modem is een Experia Box V8 

 


De snelheid van het menu is iets anders inderdaad, dat staat los van dit. Dat is een bekend iets en daar wordt aan gewerkt, zie daarvoor ook dit topic: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu.

Zou je jouw forumprofiel ook volledig in kunnen vullen? Dan kan ik de verbinding ook even nakijken voor de zekerheid.


De snelheid van het menu is iets anders inderdaad, dat staat los van dit. Dat is een bekend iets en daar wordt aan gewerkt, zie daarvoor ook dit topic: KPN Interactieve TV Update: Het nieuwe menu.

Zou je jouw forumprofiel ook volledig in kunnen vullen? Dan kan ik de verbinding ook even nakijken voor de zekerheid.

 

Beste Jasper, mijn forumprofiel is inmiddels ingevuld.


Dank voor de gegevens @hendrikskinderen. Ik heb de verbinding daarmee nagekeken en ik wil het modem vervangen door een nieuwer model. Ik heb je een privébericht gestuurd met de details daarover.