Skip to main content
Beantwoord

Slechte wifi sinds vanochtend met SuperWifi, lampjes blijven knipperen

• May 14, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

De wifi valt telkens weg sinds vanmorgen. De superwifipunten knipperen groen. Alle stappen meerdere malen doorlopen maar de een blijft groen knipperen en de ander is paars.

Er is geen storing in de buurt.

Wat te doen?

Ik zit met 2 studerende kinderen die dagelijks internet nodig hebben

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@erwinmirjamschil, dat klinkt niet prettig inderdaad. Voordat we een antwoord kunnen geven op je vraag hebben we eerst meer informatie nodig. Welke SuperWifi heb je precies, is dat de witte of de zwarte schijf? Je zegt dat je al stappen hebt gedaan, welke stappen precies? Wij zien alleen wat jij vertelt, niet wat jij ziet. Om mee te kunnen denken hebben we meer nodig.

In de Kennisbank hebben we een paar artikelen die je hier ook bij kunnen helpen:

Mocht het daarmee niet lukken, of als je het liever telefonisch uitlegt, kan je een terugbelafspraak maken via onze site. Via die weg kan het snelste direct samen met je meegekeken worden.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@erwinmirjamschil, dat klinkt niet prettig inderdaad. Voordat we een antwoord kunnen geven op je vraag hebben we eerst meer informatie nodig. Welke SuperWifi heb je precies, is dat de witte of de zwarte schijf? Je zegt dat je al stappen hebt gedaan, welke stappen precies? Wij zien alleen wat jij vertelt, niet wat jij ziet. Om mee te kunnen denken hebben we meer nodig.

In de Kennisbank hebben we een paar artikelen die je hier ook bij kunnen helpen:

Mocht het daarmee niet lukken, of als je het liever telefonisch uitlegt, kan je een terugbelafspraak maken via onze site. Via die weg kan het snelste direct samen met je meegekeken worden.

• Nieuwkomer
  • May 19, 2025

Ik heb de witte wifi maar ook lampjes knipperen en dan paars en dan rood.

Althans 1 ervan. De ander doet het goed. Ook al omgewisseld

Jasper van KPN
Moderator

Heb je de reset ook gedaan die in het 2e artikel wat ik noemde wordt beschreven? Als dat geen verbetering geeft kan je zoals gezegd het beste een terugbelafspraak maken.