Skip to main content

Ook ik heb enorm slechte WiFi in mijn slaapkamer op de 1e verdieping. 
soms zo erg dat ik niet eens een internet pagina open krijg. Je mag toch verwachten dat ook zonder super WiFi je gewoon overal in huis WiFi hebt? 
misschien kan kpn eens iets doen voor langdurige vaste klanten? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt
 

Welkom @NS3 

 

In dit topic: Oplossingen voor trage en wegvallende wifi geven ze meer informatie. De KPN WiFi Manager helpt jou in huis de WiFi-verbinding te verbeteren. Deze online tool hebben ze ontwikkeld om een analyse te maken van je woning, en daarmee advies op maat te geven. 


Zojuist de WiFi manager getest.

de Experia box werd opnieuw gestart omdat de download wel erg laag was.

na dit allemaal gedaan te hebben was het resultaat dat het nog slechter was.

oplossing van kpn dat ik 2 superwifi punten kan kopen voor de somma van 149,00!
kom op kpn jullie moeten toch gewoon WiFi kunnen leveren in een eengezinswoning op de 1e etage? 
ik ben al mijn hele leven klant bij jullie….. en heb internet, tv, vaste telefoon en mobiele telefoon abbo bij jullie! 
is toch te gek dat ik op mijn iPad geen internet pagina open krijg op de 1e verdieping? 


@NS3

Als je al je hele leven klant bent

Wat is er nu in een keer veranderd dan

of wil je gewoon de super wifi gratis

Echter een super wifi bestaat niet het is gewoon een ap wat niet eens wifi6 ax ondersteund

Niks super aan dan

Je kunt nog wel de wifi tool doorlopen

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

 

 

 


Als je het hele huis doorloopt met de wifimanager en je blijft een tijdje op de plaats waar het Wi-Fi signaal slecht is krijg je als uitkomst bijna altijd 2 experia wifi's gratis. Die moeten wel bekabeld aangesloten worden op de experiabox.


Hoi @NS3. Wat vervelend dat je een slechte wifi verbinding in jouw's  slaapkamer hebt. Welke snelheid is er gemeten tijdens de speedtest? Zoals Joep1965 al aangeeft ontvang je twee gratis Experiawifi's al je jouw wifi verbinding ver onder de maat is. We hebben in het topic ‘Oplossingen voor trage en wegvallende wifi’ beschreven hoe je jouw wifi kan verbeteren. Zou je deze pagina eens willen doorlezen en de tips willen uitvoeren? 


Hoi @NS3. Wat vervelend dat je een slechte wifi verbinding in jouw's  slaapkamer hebt. Welke snelheid is er gemeten tijdens de speedtest? Zoals Joep1965 al aangeeft ontvang je twee gratis Experiawifi's al je jouw wifi verbinding ver onder de maat is. We hebben in het topic ‘Oplossingen voor trage en wegvallende wifi’ beschreven hoe je jouw wifi kan verbeteren. Zou je deze pagina eens willen doorlezen en de tips willen uitvoeren? 

We hebben geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je de wifi verbinding op de slaapkamer hebt kunnen verbeteren. Als dit niet het geval is, dan weet je ons te vinden. 


Beste Vikash. 
ik ben van het forum af gegaan omdat ik baal van mensen die reageren met het feit dat ik al jaren klant ben en nu opeens reageer en dat ik dat doe omdat ik super WiFi gratis wil!

zulke negatieve reactie zit ik niet op te wachten. 
ik gebruik de WiFi erg weinig in de slaapkamer zodoende doe ik er niet veel mee. 
maar als je dan door ziekte wel opeens veel in de slaapkamer verblijft heb je er last van!

ik baal dus omdat ik best veel betaal en er een kwartier over doe om een site te openen. 
ik vind dat de WiFi gewoon overal in huis goed moet zijn en niet alleen op de beneden verdieping!

en aan experia WiFi’s gratis die bekabeld moeten worden heb ik niets omdat mijn slaapkamer aan de voorkant zit en de experia box aan de achterkant van het huis. 
dus ik vind dat de WiFi gewoon goed moet zijn in het hele huis op wat voor manier de kpn er ook voor zorgt! 
met vriendelijke groet. 


de super wifi moet ook een bedraad aangesloten zijn

net als de experia wifi

je komt er niet onderuit om een utp kabel te hebben voor de super wifi

wel is het mogelijk van een super wifi naar de andere via wifi door te sturen

maar dit raad ik af

dan moet punt 1 wel bedraad zijn

@NS3 

tip

heb je een kpn tv ontvanger op de slaapkamer

dan zou je hier een experia wifi punt tussen kunnen plaatsen

deze heeft namelijk 2 poorten


Wat jammer dat je niet voldoende hebt aan een ExperiaWiFi. Hoe groot is deze afstand? Volgens mij merk je pas na 100 meter verlies qua internetsnelheid snelheid. Voor het beste resultaat kan je het beste een kabel naar de eerste verdieping trekken en daar een wifi versterker op aansluiten. Ik zou graag een gratis SuperWifi willen toesturen, maar helaas heb ik deze mogelijkheid niet. 

 


Reageer