Skip to main content

Gaat erover dat ik zeer slechte WiFi had boven zelf telefoon viel weg  en kon gratis bekabelde 2 WiFi versterkers opgestuurd krijgen deze kon ik online gratis bestellen  na meerdere test uitgevoerd te hebben  omdat steeds lager dan 20 uit kwam (

)maar wist niet hoe dus monteur gekomen 1 werkte niet dus 2 geïnstalleerd van hem hoorde ik dat het niet gratis is dus moet betalen.Omdat bij hem niet onder de 20 uitkwam alleen klein gedeelte kamer

 

snap hem hij doet netjes zijn werk , maar vanuit jullie vind ik het geen service eerst kon ik ze gratis online bestellen en nu betalen .!!!

hoop dat ik duidelijke uitleg krijg echt want dit kan gewoon niet zoveel ellende gehad zelf telefoongesprek vielen weg .

 

 

als ik dat had geweten had ik ze eerst gratis besteld en dan monteur gevraagd .

Heeft de monteur misschien SuperWiFi's neer gezet? Ronde witte versterkers? Deze moet u betalen. Niemand krijgt die gratis.

Waarschijnlijk moet u de monteur ook betalen denk ik?


Nee de gewone WiFi de experiobox WiFi 2 stuks omdat zelfs 1 niet werkte dus de gratis


Als ik dat had geweten had ik gewoon ze besteld o line die kosten mij dan niets echt heel jaar alleen maar problemen ook geen groot huis 


Nee de gewone WiFi de experiobox WiFi 2 stuks omdat zelfs 1 niet werkte dus de gratis

Kijk de monteur echt hele goede en hele aardig en die houd zich ook aan wat hem word opgedragen anders hij problemen begrijpelijk.

maar dit speelt al maanden eerst andere experiabox had oude deze werd verzet en probleem niet opgelost en zo gaat het maar door .

zelfs telefoongesprekken vielen weg.

maanden dit en hun horen voor goed internet te zorgen en niet contant de klant overal voor op laten draaien.

nu kijken we met ze alleen naar andere provider , en dan reken ze 3 gezinnen kwijt .

betaald genoeg en zelfs met de beloofde gratis WiFi versterkers word er bijna weer 100 euro afhandig gemaakt sorry moet niet kunnen.

heb al contact gezocht met mij rechtsbijstand en die zeggen ook ze houden zich niet aan de afspraken goed internet 


Nee de gewone WiFi de experiobox WiFi 2 stuks omdat zelfs 1 niet werkte dus de gratis

Kijk de monteur echt hele goede en hele aardig en die houd zich ook aan wat hem word opgedragen anders hij problemen begrijpelijk.

maar dit speelt al maanden eerst andere experiabox had oude deze werd verzet en probleem niet opgelost en zo gaat het maar door .

zelfs telefoongesprekken vielen weg.

maanden dit en hun horen voor goed internet te zorgen en niet contant de klant overal voor op laten draaien.

nu kijken we met ze alleen naar andere provider , en dan reken ze 3 gezinnen kwijt .

betaald genoeg en zelfs met de beloofde gratis WiFi versterkers word er bijna weer 100 euro afhandig gemaakt sorry moet niet kunnen.

heb al contact gezocht met mij rechtsbijstand en die zeggen ook ze houden zich niet aan de afspraken goed internet 

 


Weer problemen , WIL DE DE BEKABELDE WIFIVERSTERKERS NIET MEER ECHT IS GELDKLOPPERIJ WAAR KAN IK ZE NA TERUG STUREN NIKS BETER .GEWOON bedonderd 

DUS BIJ DEZE WIL IK DE KOOP ONTBINDEN ECHT VERSCHRIKKELIJK NIKS VETER ALLEEN MAAR MEER ROTZOOI IN MIJN HUIS EN KABELS .

NEEM MORGEN TELEFO NISCH CONTACT MET JULLIE HIEROVER OP .

i


Beste @Faan197035, wat een nare situatie dit! Ik kan me heel goed voorstellen dat je totaal niet blij bent met de gang van zaken. Gelukkig zie ik dat er gisteren contact met een collega is geweest en volgens mij is dit heel fijn geweest, klopt dat? Ik zie een notitie dat mijn collega binnenkort opnieuw contact met je opneemt. Het lijkt me goed dat ik verder nog even niets doe. Volgens mij heeft mijn collega alles onder controle 🙂. Mocht je toch nog vragen hebben, laat je het dan weten?


Is nu allemaal netjes geregeld door een van jullie de wifiversterkers hoef ik niet te betalen en komt volgende week een andere monteur deze gaat het netjes allemaal nakijken echt hartstikke blij ermee dat er een komt.

was een hele lieve en begripvolle collega , heel blij mee dank jullie wel

hopelijk dan wel straks goede internet boven in die kamer en hopelijk dan ook in mijn keuken deze inplaats goed juist slechter geworden.


Gelukkig maar! Ik ga er vanuit dat het allemaal in orde komt. Zo niet: weet je me te vinden!