Skip to main content

@Erwin_  Ik heb thuis steeds een slechte WiFi verbinding. 

Via Mijn KPN probeer ik de tool te gebruiken om mijn WiFi te versterken. Echter ontvang ik steeds het bericht dat de KPN Server overbelast is. Dit is al gedurende twee maanden. Ook geprobeerd met andere smartphones en op verschillende tijden maar krijg steeds dezelfde melding. 

Ik hoef hier geen screenshot bij te voegen want die heb ik al meerdere keren gezien bij andere topics en reacties.

 

K. Klepper 

Hoi @Klepko .  

Wat voor apparatuur heb jij in gebruik? Volgens mijn meting staat er een v8. Maar geen Experia Wifi's. Klopt dat?

Heb jij de mogelijkheid om wifi versterkers bedraad aan te sluiten in jouw woning? Om zo de dekking en stabiliteit te verbeteren.


Hoi @Erwin_  de mogelijkheid om bedraad aan te sluiten heb ik op twee punten 1e en 2e verdieping. 

Ik ga nog even nakijken welke apparatuur ik van jullie heb.

 


Laat maar even weten, @Klepko . Als jij nog geen zwarte wifi versterkers hebt kan ik die gratis voor jou regelen.

Ik ben blij met je bericht dat je de mogelijkheid hebt om bekabeld aan te sluiten.

Ik lees wel wat je voorkeur heeft!


Hoi @Erwin_ 

Ik heb idd een Experia box V8

Als de mogelijkheid bestaat om deze box te versterken met de losse WiFi versterkers wil ik deze mogelijkheid graag benutten. Zit er een of twee contactpunten op die versterkers? 

Ik wordt het soms een beetje zat, pa, die rot WiFi doet het weer niet, ik ga wel weer beneden zitten. En dan zitten er een paar met de neus boven de smartphone 😠 ook gezellig 🤔. Mag je soms nog niet praten ook.


Dat klinkt niet heel gezellig, @Klepko .  Ik wil geen familieruzie op mijn geweten hebben, maar ik zou me niet het zwijgen laten opleggen, hoor ;-)

Laten we maar snel zorgen dat ze boven ook weer goed wifi hebben. Ik heb mijn collega gevraagd 2 Experia Wifi's naar jou te sturen. Hier krijg je op korte termijn een SMS’je van.,

Uiteraard ben ik benieuwd hoe het daarna afloopt. 

 


@Erwin_  Ik houd je op de hoogte hoe ze werken na het instellen. 

Ik wacht het sms'je af.

B.v.d


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Hoi @Erwin_  , we hebben nu bijna twee weken met de WiFi versterkers gedaan. 

Nou, ik hoor de kids niet meer over slechte verbinding. Ook achterin de tuin nu beter/goed bereik. 

Fijn dat het zo opgelost is.

Groet K. Klepper 


Goed om te lezen! Ik ben blij dat die versterkers hun werk doen. Fijn weekend.