Skip to main content
Beantwoord

slechtere Wifi

  • June 13, 2020
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Nivi
Nieuwkomer

Ik krijg al enkele weken op mijn terras zeer slechte wifi ontvangst. Dit was voorheen zelfs goed tot zeer goed. Ik heb geen veranderingen gedaan of instellingen aangepast. Ben nu haast verplicht om versterker te kopen. Of is er een andere oplossing?

 

Beste antwoord door Joep1965

Misschien zijn de buren met hun Wi-Fi bezig geweest en zitten ze nu op hetzelfde kanaal of iemand heeft een flinke Wi-Fi versterker neergezet. Allemaal dingen die van invloed kunnen zijn op uw Wi-Fi.  Heeft u de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 13, 2020

Misschien zijn de buren met hun Wi-Fi bezig geweest en zitten ze nu op hetzelfde kanaal of iemand heeft een flinke Wi-Fi versterker neergezet. Allemaal dingen die van invloed kunnen zijn op uw Wi-Fi.  Heeft u de wifimanager al gedaan?https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login


Nivi
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 21, 2020

Helaas werkt dit allemaal niet.

Ben bang dat ik nu ook een versterker moet kopen


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 21, 2020

Werkt de wifimanager niet??


Nivi
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 23, 2020

Deze werkt niet meer als voorheen. Kon eerder aangeven op plattegrond waar de wifi stond en waar ik zat. Dit is helaas niet meer mogelijk. Nu krijg ik tips over mogelijke storings veroorzaker. Maar ik heb hieraan niks veranderd en de instellingen zijn toen door service monteur gedaan.