Skip to main content

Goedemorgen, ik krijg een smsbericht over het maken van een nieuwe afspraak met een keurige link.

Ik heb geen installatie aangevraagd. zou echter wat te maken kunnen hebben met het glasvezelverhaal hier in het dorp. KPN, hoe kan ik kijken of dit spam, fishing, of een echt bericht van KPN is?

Hi @zijlstrad, heel goed dat je even aan de bel trekt als je iets niet helemaal vertrouwt :thumbsup_tone2:

Ik kijk graag even voor je na of ik hier meer over kan vinden, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? 


Goedemorgen, profiel ingevuld.


Bedankt, ik zie vanaf onze kant nog niet dat het gasvezel netwerk is uitgerold/gereed is gemeld, dus de sms zal in ieder geval niet door ‘KPN de provider’ zijn verzonden.

De aanleg van glasvezel gaat niet via ons, maar via KPN NetwerkNL, wij komen als provider pas in beeld als de lijn zelf (bijna) gereed is. Kan dus zijn dat ze vanuit daar contact met je zoekt over het aanleggen, je kunt dit voor de zekerheid navragen bij NetwerkNL :slight_smile:


Goedemorgen Maja, dank voor het nakijken en terugkoppelen. Ik zoek verder, prettige dag, Dolf


Graag gedaan en succes!