Skip to main content

Hallo,

Sinds vrijdag 15 november jl. krijg ik van KPN berichtjes over een product waar ik zelf of mijn partner niet om verzocht hebben. Het begon allemaal met een sms dat ‘mijn apparatuur zou zijn verstuurd’. Ik heb daar dezelfde dag nog contact over gehad met een medewerker via de chat. Zij kon niks terugvinden in het systeem en heeft mij verzocht nog even af te wachten en mocht er iets gebeuren, dan weer contact op te nemen. Ik heb geen pakket ontvangen overigens. 

Gisteren (19 november) ontving ik vervolgens een sms met het bericht dat KPN de internetverbinding nog niet gereed heeft en dat zij mij zullen bellen. Er staat een telefoonnummer in het bericht met een toegangscode. Nogmaals, ik noch mijn partner heeft iets besteld bij KPN.

Ik vermoed dat er of in de administratie iets niet goed gaat, of dat iemand een verkeerd nummer heeft doorgegeven (het mijne dus). 

Ik hoop op wat meer duidelijkheid hierover. Niet dat ik straks facturen krijg, die niet voor mij bestemd zijn en dat het een heel gedoe wordt om dat allemaal te herstellen.

Vriendelijke groet,

Wendy van Ipkens

 

Hallo Wendy,

 

Het lijkt er inderdaad op dat iemand per ongeluk jouw nummer heeft opgegeven.

Misschien kun je even in het forumprofiel het genoemde telefoonnummer zetten.? Dan kan een moderator mogelijk zien voor wie de SMS bestemd is. 

 


Ha @WendyvanIpkens, welkom! Een mysterie! Ik help graag het mee op te lossen. Wil je, zoals Noordzee aangeeft, inderdaad je forumprofiel aanvullen met het betreffende 06-nummer? Ook graag jouw postcode + huisnummer, dan kijk ik meteen of ik daar iets op zie. Laat je het hier even weten wanneer je dat gedaan hebt?


Hoi @Marcia_ ,

Ik heb alles zo goed mogelijk aangevuld. Ik hoop dat het zo voldoende is.

 


Yes, helemaal voldoende. Ik zie dat dit inderdaad een aanvraag van iemand anders was en voor zover ik kan zien, lijkt het geen zuivere koffie. Wij hebben de hele aanvraag geannuleerd gisteren en ik heb ook jouw 06-nummer uit het systeem gehaald onder deze aanvraag. Als het goed is, ga je hier dus ook niets meer van horen en hoef je je in ieder geval geen zorgen te maken!


Hartstikke bedankt @Marcia_  en ook @Noordzee voor uw reactie


Hallo KPN,

Ik heb volgens mij hetzelfde wat WendyvanIpkens heeft. Kunt u mij a.u.b. helpen?

Alvast bedankt,

Leonie van Westerop

Hallo,

Sinds vrijdag 15 november jl. krijg ik van KPN berichtjes over een product waar ik zelf of mijn partner niet om verzocht hebben. Het begon allemaal met een sms dat ‘mijn apparatuur zou zijn verstuurd’. Ik heb daar dezelfde dag nog contact over gehad met een medewerker via de chat. Zij kon niks terugvinden in het systeem en heeft mij verzocht nog even af te wachten en mocht er iets gebeuren, dan weer contact op te nemen. Ik heb geen pakket ontvangen overigens. 

Gisteren (19 november) ontving ik vervolgens een sms met het bericht dat KPN de internetverbinding nog niet gereed heeft en dat zij mij zullen bellen. Er staat een telefoonnummer in het bericht met een toegangscode. Nogmaals, ik noch mijn partner heeft iets besteld bij KPN.

Ik vermoed dat er of in de administratie iets niet goed gaat, of dat iemand een verkeerd nummer heeft doorgegeven (het mijne dus). 

Ik hoop op wat meer duidelijkheid hierover. Niet dat ik straks facturen krijg, die niet voor mij bestemd zijn en dat het een heel gedoe wordt om dat allemaal te herstellen.

Vriendelijke groet,

Wendy van Ipkens

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt