Skip to main content

Een paar dagen geleden heb ik een nieuw abonnement afgesloten voor 1Gbit glasvezel internet. Gisteren heb ik de KPN Box 12 binnengekregen en vandaag een SMS gekregen dat mijn internetverbinding werkt. Na het aansluiten van het modem met het glasvezelbakje kan ik echter het internet niet gebruiken. Ik heb het modem en het glasvezelbakje al meerdere malen aan en uit gehad en ik heb verschillende kabels geprobeerd. Niets heeft geholpen. Ik heb de klantenservice ook al een aantal keer in de middag en avond gebeld, alleen kreeg ik steeds te horen dat het te druk was bij de klantenservice en ik op een later moment moest terugbellen.

Op het (zwarte) glasvezelbakje brandt het "Power"-lampje groen, het "Connection"-lampje knippert groen en het Alarm lampje is uit. Aan de onderkant van het bakje brandt het gele licht bij de poort waar de glasvezelkabel in zit.

Op de KPN Box zelf branden het Power en Wifi lampje groen, en het Internet lampje knippert snel groen. Ook hier branden de lichtjes bij de poort waar de glasvezelkabel in gaat.

Op mijnmodem.kpn staat "Internet: Disconnected".

Ik lees meerdere vragen over niet geactiveerde internet. Als deze berichten kloppen, heeft kpn geen zin en/of geen tijd dat probleem voor enkele klant op te lossen (kpn heeft massa aan klanten, eentje kan makkelijk missen). De berichten worden netjes beantwoord door kpn. Echter, niet alle vragen krijgen een vervolg. 

Hopelijk lost kpn dat probleem voor mij. 

 

Arash

Hoi @GeTKlnt 
Zit de kabel die uit de glasvezel komt wel in de rode WAN-poort van de box12?
En anders even bellen 0800 0402 en spreek in ik heb een storing.
Dat kan 24 uur p/dag


Het connectionlampje op de glasvezelkast behoort stabiel groen te branden en niet knipperend @GeTKlnt 

Even bellen met 0800 0402


De 3 lampjes op de glasvezelkast branden stabiel groen. De kabel is ook juist aangesloten, nm de kabel uit de glasvezel komt wel in de rode WAN-poort van de box12. Het Internet lampje knippert snel groen.

Gr, Arash 


De 3 lampjes op de glasvezelkast branden stabiel groen. De kabel is ook juist aangesloten, nm de kabel uit de glasvezel komt wel in de rode WAN-poort van de box12. Het Internet lampje knippert snel groen.

Gr, Arash 

Dit schreef je in je startbericht, vandaar mijn reactie @GeTKlnt :

Op het (zwarte) glasvezelbakje brandt het "Power"-lampje groen, het "Connection"-lampje knippert groen en het Alarm lampje is uit. 


Reageer