Skip to main content

Ik kreeg gisteren een smsje van kpn dat 5-5 werkzaamheden worden verricht in de nacht waardoor ik tijdelijk problemen kon hebben met internet.

 

is dit smsje van KPN? Heb nl. contact gehad met 0800 0402 en ze weten van niks. Ook contact  gehad met kpnnetwerk en chatten dat er geen werkzaamheden bekend zijn op mijn adres.

 

 

Dit soort meldingen wordt wel vaker verzonden. Kun je verder negeren, tenzij je die nacht tv-wilt kijken of radio luisteren via een ontvanger, of iets anders via je internetaansluiting wilt doen: dan bestaat de kans dat je (meestal kortstondig) geen verbinding hebt. Doorgaans merk je er echter niets van (zeker niet als je 's nachts gewoon slaapt).


Ok maar wanneer geen werkzaamheden bekend zijn en ik berichtgeving via mijn kpn sms heb uitgeschakeld?


Dat wil niets zeggen. Dit soort (onderhouds)werkzaamheden is vaak zo lokaal (wijkcentrale of zo) dat het niet op de werkzaamhedenpagina vermeld wordt. En zoals gezegd: de meeste mensen zullen er niets van merken: ik iig. nog nooit (al heb ik ook wel dat soort sms'jes gehad).


@Bertdd Wellicht staat hier iets op: KPN Storingen - Hier vind je alle informatie

Piet.


🙏👍