Skip to main content

ik krijg vanmorgen om 7.04 uur een smsje op mijn telefoon van PostNl dat ik mijn pakketje vandaag na 15.00 uur kan ophalen bij de postNL locatie hier staat ook een track en trace code bij in. deze kan ik niet vinden op jullie site, en bij welke locatie kan ik dit pakketje afhalen in Coevorden?

ik vind het allemaal een beetje vaag.

A. heb ik of mijn man niks besteld

.B.Hoe komen jullie aan mijn telefoon nummer?

ik zou hier graag meer over willen weten.

 

groet heksastrid

Hallo @heksastrid , via www.postnl.nl kun je met de code meer te weten komen:

https://www.postnl.nl/


Hoi @heksastrid, welkom op het forum! Dat is wel merkwaardig inderdaad!
Heb je iets kunnen vinden via de site van postnl?  Zoals @JanD noemt?
Zoals je het beschrijft zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat iemand anders een verkeerd 06-nummer heeft doorgegeven.

Ik kijk anders ook graag met je mee hoor, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij het gebruikte 06-nummer willen vermelden bij “persoonlijke opmerkingen"?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Hallo,

Ik heb zoals jullie adviseerden via de site van postnl gekeken naar die track en trace code .

Daar kenden ze hem niet.

ik heb via het ophaal punt in Coevorden gevraagd of ze het konden bekijken en of het pakket daar was. zij vonden het ook heel raar want normaal krijg je een kaartje in de bus. En omdat ik geen pakket verwachte ga ik ervan uit dat mijn nummer inderdaad gebruikt is door iemand of dat die iemand hoopte dat ik op mijn telefoon door zou klikken naar de site . Ik ga ervan uit dat dit Niet goed is. en dat iemand op die manier mij kwaad wil doet.

 

iedereen heel erg bedankt voor het meedenken en helpen.

Groet Astrid 


Goedemorgen @heksastrid, bedantk voor het invullen van je gegevens! Ik heb meteen even meegekeken en zie geen verzonden pakketten in de afgelopen tijd.
Het lijkt er toch inderdaad op dat iemand anders ergens zijn/haar nummer verkeerd heeft opgegeven.
Helaas is het niet echt te achterhalen wie dat geweest kan zijn maar echt kwaad kan het ook niet. Sorry voor het ongemak!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!