Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik zat toevallig eens te kijken naar het aanpassen van mijn internetabonnement voor thuis, waarbij ik mogelijk goedkoper uit zou kunnen komen met het Hussel internet 50 Mbit/s dan met mijn huidige (oude) Alles-in-1 instap abonnement.

Het enige is dat ik nergens goed kan terugvinden welke snelheid mijn huidige abonnement biedt. Ik wil er wat dat betreft namelijk niet op achteruit gaan.

 

Iemand die weet welke internetsnelheid er bij het oude Alles-in-1 instap abonnement hoorde, of waar ik dit kan nazoeken?

Bij alles in 1 instap hoorde een snelheid van 50mbt/s. Let op als je overgaat op Hussel vervallen eventuele kortingen.


Bij alles in 1 instap hoorde een snelheid van 50mbt/s. Let op als je overgaat op Hussel vervallen eventuele kortingen.

Helder antwoord, dankjewel!

Ik zat dus op de site te kijken en m'n maandbedrag ging omlaag als ik van alles-in-1 over zou gaan op Hussel dus neem aan dat de eventuele kortingen die ik nu heb daarin meegerekend worden.


Ik heb hetzelfde gedaan maar meer als 1 euro scheelde het niet geloof ik. Heb je ook mobiel van kpn?


Ik heb ook Alles-in-1 Instap. Betaal nu € 55,40 volgens mij. Bij Hussel word dat € 42,50 + € 10,- (tv) + € 2,- (telefonie) + € 6,99 (pluspakket) - € 5,- (entertainmentkorting) = € 56,49. Is dus duurder.

Maar ... ik heb een 2de tv ontvanger. En nu geen opnemen. Bij Hussel zou ik er wel opnemen gratis bij krijgen.