Skip to main content

Ik heb mijn abonement voor 1000 mbps sinds 3-4 monden geleden gestart. Eerste maand was het goede en rond 800 mbps. Dit maand is het alleen rond 300 mbps and nu het is alleen 5 mbps. Ik volg app en web voor checken. Tegens alle steppen wordt gevolgd, zoals modem reset, dit is nooit verbetered.

Niks veranderes voor die apparatus in mijn thuis. Wat kan schlecht gaan?

Het is heel vervelend te krijg terug 5% wat je betaald.

Is dat gemeten met een bekabelde pc of laptop?


Hoi! Helaas heb ik geen laptop of pc met kabelingang. Maar omgeving en apparaten zijn hetzelfde tussen de meten.


Om het probleem te kunnen onderzoeken zult u wel een bekabeld aangesloten systeem moeten hebben. Wij zijn niet helderziend ofzo.

U kunt een usb naar ethernet adapter aanschaffen, bijvoorbeeld:

https://www.megekko.nl/product/4309/945417/USB-netwerkadapter/TP-Link-UE300-USB-A

Bel anders maar voor een monteur. 


Hi @Eng K, welkom hier. 

Ik denk ook graag mee. Wij zijn inderdaad niet helderziend, en wat Nick daarmee bedoelt is dat we willen weten of de snelheid wel binnenkomt bij jou en dus een WiFi probleem is, of dat de snelheid dus helemaal niet wordt gehaald bekabeld. 

Heb je dit probleem op alle apparaten thuis? En maakt het uit waar je staat? Naast je modem bijvoorbeeld. Heb je ook het glasvezelkastje ook 10 seconden stroomloos gemaakt? Dus niet je modem. 


Reageer