Skip to main content

Ik ben van 100 Mbps (6 mnd aanbieding) naar deze maan 50 Mbps .

Tot nu geen 50Mbps  maar 30-35 Mbps .

Velen test online en alles is goed maar Mbps gaan niet omhoog.

Nergens een telefoonnummer om iemand te spreken of om een monteur te regelen.

Had ik dit nooit gedaan! Als dit niet wordt opgelost ga ik na 6 mnd naar Ziggo, want dan kan ik maandelijks opzeggen.

Admin: Reacties afgesplitst van oud topic, eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Tunis Ignasia , hoe heb je de snelheid gemeten, draadloos? Dus zinloos.

Sluit 1 pc bekabeld aan rechtstreeks op je modem en verder alle (draadloze) apparatuur uit en doe dan een speedtest 3x met korte tussenpozen en neem dan het gemiddelde, waar kom je dan op uit?

Haalde je de 100Mbit/s wèl bekabeld gemeten?

 


Hi @JanD, ben een Timmerman geen IT'er. Mijn Mac is rechtstreeks aangesloten op mijn modem mat een kabel. Ja ik heb met een app mijn speed gemeten, dus ok, op welke site kan ik zien hoe het moet? 


Hi @JanD, ben een Timmerman geen IT'er. Mijn Mac is rechtstreeks aangesloten op mijn modem mat een kabel. Ja ik heb met een app mijn speed gemeten, dus ok, op welke site kan ik zien hoe het moet? 

Hallo @Tunis Ignasia  via www.kpn.com/speedtest

Succes.

 


Ik ben van 100 Mbps (6 mnd aanbieding) naar deze maan 50 Mbps .

Tot nu geen 50Mbps  maar 30-35 Mbps .

Velen test online en alles is goed maar Mbps gaan niet omhoog.

Nergens een telefoonnummer om iemand te spreken of om een monteur te regelen.

Had ik dit nooit gedaan! Als dit niet wordt opgelost ga ik na 6 mnd naar Ziggo, want dan kan ik maandelijks opzeggen.

 

En hoeveel haalde je toen je 100 had?

Gaat dit om glasvezel of koper?

Indien koper, check hier even wat je mag verwachten.


Koper. Toen 100 met speedtest app. Probleem is dat mijn arlo deurbel het niet meer goed doet.

 


Koper. Toen 100 met speedtest app. Probleem is dat mijn arlo deurbel het niet meer goed doet.

 

Die deurbel heeft maar enkele mb's nodig. Wat zegt die site die ik stuurde?


@DennisA78

Dit is de resultaat:

small_green_check-86092b2a0359339f780028aa7bcec83a24fe0ac463977050fa8f103e519dd345.pngTechnologie Internet Snelheid Koper/DSL111 Mbit/s. 

@JanD bedankt.

Ik mag verwachten 111 en krijgt 100 download en 28,7 upload. dus kpn levert, wat betreft de download, waar ik voor betaald. Van de upload weet ik niet wat ik mag verwachten.

Heb 2 super wifi punten besteld, die gaan terug want het maakt geen verschil.

Zal Arlo bellen voor de deurbel.

Allemaal bedankt voor jullie hulp.