Skip to main content

Hoera, we zijn over op KPN!

Alles voorbereid en vanochtend is het zo ver, 1GB internet van KPN.

Bij het aansluiten van het modem, werd er gelijk in het huis gemeld dat het internet super traag was. Een meting van Speedtest van KPN gaf aan 300Mbit up en 700Mbit up

Via de app alle stappen al doorlopen, modem herstart en reset, maar nog steeds een lage download. 

Het is dus trager dan mijn ziggo verbinding waar ik vandaan kom (500Mbit) maar betaal meer….

Als KPN de 1Gb niet haalt en zelfs geeneens het pakket eronder, lijkt me dat ze de dienst niet kunnen leveren toch?

Iemand hier bekend mee? Ook zo fijn dat je bovenstaande met KPN mondeling kan bespreken… not. Je blijft rondzwerven in bandjes, sms, en apps.  Niet echt een warme onboarding van nieuwe klanten.

 

Goedemorgen @ITguy heb je de snelheid gemeten met een bekabelde pc of laptop direct aangesloten op het modem zonder overige aangesloten appartuur? Het liefst met de Ookla app die je in Windows kunt vinden.


Hoi @Joep1965,

Excuus voor de late reactie. 
Probleem is opgelost door een monteur. Het kastje in de meterkast was niet fris, deze is vervangen en we kunnen vlammen 🔥!

 

bedankt voor je antwoord.


Hoi @Joep1965,

Excuus voor de late reactie. 
Probleem is opgelost door een monteur. Het kastje in de meterkast was niet fris, deze is vervangen en we kunnen vlammen 🔥!

 

bedankt voor je antwoord.

Mooi om te lezen.  Ons glasvezel is juist wél in staat om de contract snelheden te halen. Veel plezier van je verbinding en mocht er ooit iets anders zijn weet je ons te vinden.Â