Enkele weken geleden heb ik via de telefonische klantenservice geprobeerd de snelheid van mijn internetabonnement te laten verhogen door middel van bonded copper(200Mbit via één enkel aderpaar met VPlus is dus niet de bedoeling!). Dit is al tweemaal fout gegaan. Ik heb hiervoor al vaker moeten bellen.
Afgelopen week kwam er weer een monteur langs om het aan te sluiten in de centrale, maar deze zegt dat de opdracht uiteindelijk niet is doorgevoerd en dat ik opnieuw moet bellen en uit moet leggen dat het specifiek bonded copper moet zijn. Monteur heeft beide draadjes en wijkcentrale uitgebreid gecontroleerd, beide aderparen zijn aangesloten en afzonderlijk van elkaar getest en prima bevonden. Echter zijn ze nu niet tegelijk bruikbaar omdat er geen systeemwijziging voor is ingevoerd. Monteur geeft aan dat klantenservice dit met een druk op de knop kan regelen en dat bonded copper nog steeds in werking gesteld wordt als de plaatselijke situatie dit vereist of als de klant hier zelf om vraagt.
Vandaag heb ik weer gebeld met twee verschillende afdelingen, beide medewerkers krijgen het niet voor elkaar. De laatste medewerker heeft wel mijn abonnement in snelheid en prijs teruggezet, maar dat is niet de bedoeling. Graag kom ik in contact met een medewerker die er wel voor kan zorgen dat ik 200Mbit down en 60Mbit upload via de 2 telefoonlijnen heb, desnoods met behulp van een klacht.