Skip to main content
Beantwoord

Snelheid verhogen naar 200Mbit, kan dat?

  • March 4, 2020
  • 11 reacties
  • 164 keer bekeken

Ik zit met hetzelfde fenomeen. Ik zou mijnsnelheid willen verhogen naar 200 Mb , maar ik betwijfel of dat nut heeft. Ik haal nu amper 48 mb?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

Beste antwoord door Susan_

Goedemorgen @Mikezwolle, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je niet meer kan halen dan 48Mbit/s heeft een abonnement van 200Mbit/s niet zo veel zin ben ik bang.. Maar nu is het de vraag, haal je die 48Mbit/s en is dat het maximale, of zit er meer in voor jou? Kan je eens kijken wat Fourstack zegt over jouw adres qua mogelijke snelheid en wil dit met ons delen? Is er maar 48Mbit/s mogelijk dan is het niet anders, is er veel meer mogelijk dan moeten we even kijken naar jouw verbinding en hoe we dat kunnen verbeteren!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

  • March 5, 2020

Hallo @Mikezwolle , heb je nu problemen dan met 'slechts' 48Mbit/s?


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 5, 2020

Als u nu maar 48 mbit haalt, dan is elk abonnement boven de 50 mbit weggegooid geld :wink:


Tycha
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • March 5, 2020

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2020

Goedemorgen @Mikezwolle, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat je niet meer kan halen dan 48Mbit/s heeft een abonnement van 200Mbit/s niet zo veel zin ben ik bang.. Maar nu is het de vraag, haal je die 48Mbit/s en is dat het maximale, of zit er meer in voor jou? Kan je eens kijken wat Fourstack zegt over jouw adres qua mogelijke snelheid en wil dit met ons delen? Is er maar 48Mbit/s mogelijk dan is het niet anders, is er veel meer mogelijk dan moeten we even kijken naar jouw verbinding en hoe we dat kunnen verbeteren!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 13, 2020

@Mikezwolle ik heb geen reactie meer gezien. Heb je inmiddels kunnen kijken wat het maximaal haalbare op jouw adres is? En naar aanleiding daarvan nog iets gewijzigd? Ik hoor graag of ik je hier nog bij kan helpen!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 17, 2020

Volgens fourstack haal ik 111  van de 200. Wel vreemd dat ik dan in werkelijkheid veel minder heb


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 17, 2020

Volgens fourstack haal ik 111  van de 200. Wel vreemd dat ik dan in werkelijkheid veel minder heb

Hoe meet u? Via WiFi?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2020

Ja


  • March 18, 2020

Halo @Mikezwolle ,het betrouwbaarste is bekabeld meten met 1 computer en alle overige (draadloze) apparatuur uit. Meet 3x met korte tussenpozen enneem dan het gemiddelde.

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • March 18, 2020

Bekabeld met een kabel rechtstreeks aan de Experiabox zonder dat er verder nog wat tussen zit.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 19, 2020

@Mikezwolle, via WiFi zal je altijd wat verliezen. Dit is erg beïnvloedbaar door omgevingsfactoren, zoals isolatie, lampen en andere apparaten. Wil je het inderdaad eens bekabeld testen, direct vanaf je computer of laptop met een kabel op de Experia Box? Ik ben benieuwd wat daar uiteindelijk uitkomt!