Skip to main content

Glasvezel is aangelegd, gratis als klant upgrade naar 200, de eerste weken ging goed, toen na test bleef steken op 50, na telefonische contact,  alles  weer in werking op 200,

helaas na enkele weken na speedtest weer op 50.

Blijf de vraag, waar gaat het mis?

 

Doet u de speedtest op een bekabeld aangesloten pc of laptop? Dus niet via WiFi?


Ik doe het morgen, heb het via mijn mobil gedaan, nu kan ik het even niet , kom er op terug


Ik hebt zelf ook proberen met snelheid netwerk  van kpn glasvezel  speedtest  gedaan  nogmaals  hebt ik snelheid  1 Gibt speedtest  komt ik uit downloader 720.4  en uploaden 820.4 gewoon  met internet kabel 

 


Heb je gemeten met een bekabelde pc of laptop met de Ookla app die je in Windows kan vinden @J.SCHEFFER ?


Gewoon  via  kabel naar pc toe daar hebt ik speedtest gedaan  kwam  op snelheid  op glasvezel check ik op downloader op 7.20.5 uploaden op 820.5 nogmaals  hebt ik 1 Gbit 


Welke speedtest heb je gedaan? speedtest.net??


Het is opgelost, inderdaad via laptop de juiste snelheid, Dank voor de tips


Gewoon  via  kabel naar pc toe daar hebt ik speedtest gedaan  kwam  op snelheid  op glasvezel check ik op downloader op 7.20.5 uploaden op 820.5 nogmaals  hebt ik 1 Gbit 

Dat is dus te laag @J.SCHEFFER , je moet gemiddeld 930Mvit/s up- en down kunnen halen, bekabeld gemeten op 1 Windows-pc via de Ookla-app uit de MS-store met verder alle overige (draadloze) apparatuur uit.

 


ik vindt heel raar hele laag ligt bij mijn snelheid downloaden  snelheid 683.01 en upload 914.48 ligt hoe kan dat ik hebt gewoon internet kabel achter in pc zitten


ik vindt heel raar hele laag ligt bij mijn snelheid downloaden  snelheid 683.01 en upload 914.48 ligt hoe kan dat ik hebt gewoon internet kabel achter in pc zitten

Kijk eens naar onderstaande link @J.SCHEFFER voor een mogelijke oplossing, anders even bellen met KPN, 0800 0402.

 


Reageer