Skip to main content

Op 26 januari heb ik een mail ontvangen van KPN, waarin wordt verteld dat ze blij met mij als klant zijn en aangeven dat ze gratis mijn internetsnelheid verhogen tot 1Gbit/s. Dit was een aangename verrassing en een prima service van KPN, dacht ik.

Na anderhalve week was de snelheid nog steeds niet verhoogd, dus ik besloot om de klantenservice te bellen. Deze vertelden mij dat het mailadres dat de mail heeft verstuurd (campagne@kpn.com) inderdaad van KPN is, maar dat dit wel een fout zou moeten zijn. De medewerker gaf aan dat ze de snelheid nooit verhogen van 50mbit/s tot 1 Gbit/s. Nu zit ik de mail terug te lezen, maar er staat toch daadwerkelijk dat de snelheid van 50mbit verhoogd zou worden tot 1Gbit. Lijkt me sterk dat dit een typfout is.

Hoe zit het nou? Ik vind het wel erg slordig dat een dergelijke mail naar de verkeerde personen verstuurd zou zijn.

 

@Niebo , gefeliciteerd!, en ja hoor, dit is een echte mail. Deze worden vaker, naar KPN beweerd, naar willekeurig geselecteerde klanten gestuurd. Soms kan de verhoging even op zich laten wachten maar die komt gegarandeerd! Hou de snelheid middels Speedtest in de gaten en reclameer als de toegezegde verhoging (te) lang uitblijft 😉.


Iedere keer als ik dit soort berichten voorbij zie komen voel ik me toch weer een beetje te kort gedaan omdat KPN niet blij met mij is (denk ik?). Althans, ik krijg niet zulke mailtjes, ik moet er gewoon de volle mep voor betalen.

Jammer dat hier geen 1 lijn in wordt getrokken. De ene klant krijgt het voor niets en is KPN blij mee, en de andere klant mag de volle mep ervoor betalen.

Het stukje welkomstkorting begrijp ik wel maar dit stukje blijft iedere keer dat ik het weer lees niet goed voelen. Jammer dat KPN voor deze werkwijze kiest.


Iedere keer als ik dit soort berichten voorbij zie komen voel ik me toch weer een beetje te kort gedaan omdat KPN niet blij met mij is (denk ik?). Althans, ik krijg niet zulke mailtjes, ik moet er gewoon de volle mep voor betalen.

Jammer dat hier geen 1 lijn in wordt getrokken. De ene klant krijgt het voor niets en is KPN blij mee, en de andere klant mag de volle mep ervoor betalen.

Het stukje welkomstkorting begrijp ik wel maar dit stukje blijft iedere keer dat ik het weer lees niet goed voelen. Jammer dat KPN voor deze werkwijze kiest.

tja das bij elke provider zo….


Volgens mij lezen sommigen hier het originele bericht niet goed. Het gaat er over dat @Niebo de mail heeft ontvangen en dat hem bij navraag bij de KPN helpdesk verteld is dat er een foutje is gemaakt en dat hij het dus niet krijgt.


Volgens mij lezen sommigen hier het originele bericht niet goed. Het gaat er over dat @Niebo de mail heeft ontvangen en dat hem bij navraag bij de KPN helpdesk verteld is dat er een foutje is gemaakt en dat hij het dus niet krijgt.

Dan zou ik mij met de mail in de hand bij de CEO van KPN melden, beloofd is beloofd! Heb van jongs af aan geleerd: Laat uw ja ja zijn en uw nee nee! M.a.w kom na wat je toegezegd hebt. Het vertrouwen in de mensheid en maatschappij is al laag genoeg, KPN moet daar zeker niet aan meewerken!   

Ben er overigens van overtuigd dat de bewuste mail echt voor @Niebo bedoeld is. 


Hoi @Niebo .  Kloppen de gegevens in jouw profiel? Want daar zie ik nu een actief abonnement met een snelheid van 100Mbit.


Hoi Erwin,

De gegevens kloppen. Omdat de 50mb abonnementen niet meer bestaan sinds begin dit jaar, is het basisabonnement nu 100 mb geworden volgens mij.


Okay, duidelijk.  Dat verhaal van die gratis 1Gig vind ik helaas niet terug maar daar ga ik achteraan. 

Ik stuur je even een privébericht. 


@Niebo : Ik heb je mail doorgestuurd naar de mensen die over deze campagnes gaan. Het kan een fout betreffen maar dat laten we dan daar uitzoeken.

Zodra ik meer weet, laat ik jou dat uiteraard direct weten!


@Niebo : Ik heb je mail doorgestuurd naar de mensen die over deze campagnes gaan. Het kan een fout betreffen maar dat laten we dan daar uitzoeken.

Zodra ik meer weet, laat ik jou dat uiteraard direct weten!

Vraag die mensen dan ook eens wat de voorwaarden zijn om voor zo'n gratis snelheidsverhoging in aanmerkingen te komen. Of hebben ze een grote grabbelton daar staan?Â