Skip to main content

Op 17 mei 2024 een brief van kpn gehad met de mededeling dat mijn internet snelheid binnen een maand zou worden verhoogd . Dit zou dus max. 17 juni 2024 zijn. Helaas nog geen mail gehad en ook geen snelheid verhoging. Is al ergens bekend wanneer dit zal plaatsvinden?

Heb je de glaskast al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en na herstart de modem/router even herstart @Peter1313 

En daarna even een bekabelde speedtest gedaan op 1 pc met verder alle overige (draadloze) apparatuur uit?

Ook nooit een mail gehad dat de nieuwe snelheid actief is?

Als je in MijnKPN kijkt wat zie je daar dan voor abnosnelheid staan?

 


Hi @Peter1313, ik denk ook graag mee. Kun je de verhoging wél zien in Mijn KPN? En heb je je abonnement nog aangepast nadat je die brief hebt gekregen. Als je die verhoging wél ziet in Mijn KPN, volg dan de tips van N.N. Je glasvezelkastje en modem dus 2 minuten stroomloos maken. 


Laatste factuur was gedateerd 1 juni, maar stond nog steeds 50mb op. Mail ook nog niet gekregen. Abo niet aangepast.


Heb jij die brief toevallig nog? En zou je hier ook een foto van willen plaatsen? Uiteraard zonder je naam en adres. 


Heb vanmiddag toevallig bericht gekregen dat snelheid is aangepast en na 15 minuten zou werken. Ik denk dat ik het modem etc. opnieuw moet starten om de snelheid te krijgen. Dit zal ik vanavond even uitproberen. Ik laat nog weten of het werkt.


Reageer