Skip to main content

Beste KPN,

Een hele tijd terug heb ik mijn abonnement verhoogt van 50 mb/s naar 100 mb/s. Ik kreeg toen de melding dat er een afspraak met een monteur gemaakt moest worden. Dit leekĀ mij niet nodig aangezien ik al een aansluiting heb. Ook in de KPN winkel begrepen ze niet waarom er een monteur langs zou moeten komen. De verklaring was dat er waarschijnlijk iets fout is gegaan in het systeem bij het aanvragen.

Kunnen jullie mij via deze weg helpen?Ā De helpdesk bellen betekent nogal lang wachten. ik hoop dat dit makkelijker gaat.

Ā 

Bij voorbaat dank en vriendelijke groet,

Jorrit

Heeft u een koper verbinding? Dan komt de monteur mogelijk pairbonding aanleggen. Dit is dan nodig om de hogere snelheid te kunnen halen.


Er kan een technische aanpassing noodzakelijk zijn in de centrale (kast) ĆØn je thuisaansluiting @Jorrit12345Ā om de gevraagde snelheid te kunnen leveren op jouw adres.

Ā 


Als u naar pairbonding over gaat is deze monteur noodzakelijk voor het opleveren. Ook als u al een geschikt ISRA heeft zullen er werkzaamheden aan uw verbinding in de kabelverdeler van KPN plaats vinden en graag komen we dan controleren of alles werkt. Kortom; u komt niet onder die monteur uit.


Hartelijk dank voor de antwoorden, helemaal helder nu.

Ik zie de monteur tegemoet.


En ik weet niet welk modem u nu heeft. Maar u krijgt in dat geval ook een Experiabox v10. Deze ondersteund pairbonding. Andere modellen niet.


Mijn modem ondersteund inderdaad geen pairbonding, die zal dan ook vervangen moeten worden. Dank voor het meedenken.


En bakkie koffie schijnen zeĀ blij mee te zijn. Ik weet niet of ze allemaal van koekies houden. =;-)

Misschien dat @Ik_CombineerĀ daar meer van weet.