Skip to main content

Geachte Mevr / Mr

Ik ben met mijn abonnement enige tijd geleden (+/- Juli 2019) overgestapt op 4k TV, zover ik heb gelezen hoorde hier de internet snelheid bij van 200 MB/sec, ik heb nog steeds 100MB/sec, wat is er fout gegaan bij mij of jullie.

Ook werkte het eerste TV kastje niet zodat ik deze retour heb gestuurd met de BON die erbij zat, nog een verhaal erbij geschreven dat ik slecht beeld ontving en geen geluid, hierover heb ik geen bericht terug ontvangen van jullie, mijn vraag is dan ook hebben jullie die ooit ontvangen, omdat het tweede toegestuurde kastje (waar ik om gevraagd heb) wel werkt, zou ik nu graag ook nog een tweede willen ontvangen, dit ook ivm het terug kijken van programma's wat met het oude kastje op de tweede TV niet gaat.

Alvast bedankt voor uw reactie.

Groet

admin: gegevens verwijderd ivm privacy

 

Bas haal snel je persoonlijke gegevens weg voor er misbruik van wordt gemaakt.  Zet ze in je profiel!!


Geachte Mevr / Mr

Ik ben met mijn abonnement enige tijd geleden (+/- Juli 2019) overgestapt op 4k TV, zover ik heb gelezen hoorde hier de internet snelheid bij van 200 MB/sec, ik heb nog steeds 100MB/sec, wat is er fout gegaan bij mij of jullie.

Ook werkte het eerste TV kastje niet zodat ik deze retour heb gestuurd met de BON die erbij zat, nog een verhaal erbij geschreven dat ik slecht beeld ontving en geen geluid, hierover heb ik geen bericht terug ontvangen van jullie, mijn vraag is dan ook hebben jullie die ooit ontvangen, omdat het tweede toegestuurde kastje (waar ik om gevraagd heb) wel werkt, zou ik nu graag ook nog een tweede willen ontvangen, dit ook ivm het terug kijken van programma's wat met het oude kastje op de tweede TV niet gaat.

Alvast bedankt voor uw reactie.


Op jouw adres is de maximale snelheid bij bonded-vdsl 103 Mbit/s.

Je kan dit nagaan op de volgende site: https://tele2-fpi-info.fourstack.nl/

 

Je kan beter jouw abonnement verlagen van 200 naar 100 Mbit/s. Scheelt weer in prijs, nl 2,50 per maand.


@20000002460884 . Welkom op het forum.

Volgens mijn gegevens stap jij over naar Ziggo. Klopt dat?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.