Skip to main content

Binnenkort wordt er een kabel gegraven naar de vakantie woning. Daarna komt  kpn  TELEVISIE EN INTERNET VOOR MIJ BESCHIKBAAR via abonnement. Dat is al geregeld

Toegezegd is door KPN dat wij een  extra gratis 4 G kastje krijgen. , Nu zeggen ze :   of gratis kastje of eerste 6 maanden korting op abonnement.

 

Wat klopt er nu ?  Postcode is ****  huis  **.  Dit is buitengebied met een koperebn ADL lijn met lage snelheid  10.9

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Goedemiddag @intermezzo welkom terug! Ik denk dat mijn collega twee dingen door elkaar haalde. Je kan als nieuwe klant namelijk kiezen tussen een actiekorting of gratis superwifi wifiversterkers. 
Los hiervan kun je op jouw adres gratis het “Sneller internet buitengebied” 4G modem bij krijgen. Meer informatie over deze specifieke dienst kun je hier vinden: Buitengebied


Nog een vraag :  omdat in het bos een koperen KPN leiding heeft met een snelheid van ongeveer 10 is mij toegezegd een gratis extra kastje te krijgen voor 4 G internet, zodat er een snelheid kan komen van ongeveer 4 a 5 maal zoveel. Dit is speciaal voor de buitengebieden met zwakke ontvangst heeft men mij verzekerd.

Dat zou gratis zijn. Dus dan kan ik ook voor de eerste 6 maanden korting krijgen op het af te sluiten nieuwe abonnement.  Klopt dat ???

 


Ja u krijgt korting. Maar of het 6 maanden is... volgens mij krijgen nieuwe klanten alleen 6 maanden korting als op datzelfde adres een mobiel abonnement geregistreerd staat. Anders is het 3 maanden.