Skip to main content
Beantwoord

Sneller Internet Buitengebied is traag

• November 23, 2025
  • 5 reacties
  • 72 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sneller Internet Buitengebied is traag buiengebied Axel

Hallo,

Ongeveer 2 weken geleden ontdekte ik dat de wifi snelheid was verminderd. Normaal heb ik ca 30 mb download nu nog geen 10 mb (router en 4g route zijn niet verplaatst er zijn geen veranderingen van mijn kant gedaan)

KPN Experia Box v10 ZXHN

Model H369A

Firmware versie V10.C.25.08.15

Ik heb een 4G-modem voor internet buitengebied

Alle adviezen heb ik geprobeerd, alle resetten en harde resetten los koppelen herstarten enz enz

Ik heb gebeld met de klantenservice en die stuurden een nieuwe Experia Box v10

Probleem blijft en in het modem zie ik staan (stond ook in de vorige modem);

Internet Buitengebied

De internet buitengebied dienst is geactiveerd maar de communicatie faalt. Controleer of de internet buitengebied box correct is aangesloten en de SIM kaart bevat voor mobiele communicatie.

Zou er bij kpn zelf ergens een schakeling gedaan moeten worden? Of kan er storing zijn aan het modemnetwerk van 4g buitengebied

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@RoyBoytronic, goed om te lezen dat het met de nieuwe kabel opgelost was. Soms is het zoiets simpels wat je zelf kunt oplossen 🙂

Als het niet zo simpel opgelost is is het vaak het beste om een terugbelafspraak te maken, zodat de verbinding samen met jou bekeken kan worden. In dit geval heb je dat niet nodig, maar stel dat het in de toekomst terugkomt - ik hoop van niet natuurlijk! - kan je daar gebruik van maken.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 23, 2025

Is het 4g modem direct met een kabel aangesloten op het modem?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 23, 2025

Ja, aangesloten via kabel

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • November 24, 2025

Ik had nog een tweede kabel liggen in de ruimte waar de 4g staat.

Opgelost……...vermoedelijk kabelbreuk of iets dergelijks

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • November 24, 2025

Top gedaan!! Fijn om te lezen dat het weer werkt!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 25, 2025

Hoi ​@RoyBoytronic, goed om te lezen dat het met de nieuwe kabel opgelost was. Soms is het zoiets simpels wat je zelf kunt oplossen 🙂

Als het niet zo simpel opgelost is is het vaak het beste om een terugbelafspraak te maken, zodat de verbinding samen met jou bekeken kan worden. In dit geval heb je dat niet nodig, maar stel dat het in de toekomst terugkomt - ik hoop van niet natuurlijk! - kan je daar gebruik van maken.