Skip to main content

Hallo,

 

Mijn Sagem fast 4360 AIR KPN modem met ingebouwde antenne heeft een storende voedingsaansluiting. Het stekkertje moet precies zo in de aansluing en anders krijgt het geen voeding. Je hoeft er maar net tegen aan te stoten en hij verleist voeding. Zou het mogelijk zijn om deze modem om te ruilen? I

Qua snelheid is het te doen, hij heeft twee blauwe streepjes ontvangst

 

Hoi @joveral, welkom op het forum!
Ik ga meteen een nieuwe voor je aanvragen. Dit is niet fijn werken zo lijkt me.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Thomas, al mijn gegevens staan volgens mij in het profiel. Mocht je nog extra info nodig hebben mag je en mail sturen.

 

Met vriendelijke groet, Jan Willem


Goedemorgen @joveral! Ik heb zojuist mijn collega's van de logistieke afdeling het verzoek gestuurd de adapter te vervangen. Zodra hij op de post is zal je hier nog een bevestiging van ontvangen


Hallo Thomas,


Wordt alleen de adapter vervangen? Ik had verwacht dat het modem zelf ook vervangen zou worden. Dat was ook de vraag in eerste instantie. Ik heb een doorloopsnelheid van 12 mb op dit ogenblik. De verbinding is door collega's van KPN gemonitord gedurenden vier dagen. Zij raden ook aan om een nieuwer tyoe modem te plaatsen.

 

M


Ik vermoed dat ze de adapters niet los op kunnen sturen dus dat zal een nieuw 4G modem zal worden :slight_smile: