Skip to main content

Gisteren was ik in de t mobile winkel.

ik betaal nu bij kpn 79 euro in de maand en heb internet 100/100

bij t mobile was hetzelfde abonnement met 1000/1000 slechts 52 euro kan dit kloppen en waarom is het prijsverschil zo hoog?

 

Hallo @Martin Goudriaan ,

Bij KPN kun je ook een stuk goedkoper uitkomen dan 79 euro per maand. Het is maar net wat je er allemaal bij wilt afnemen. 

Internet 100/100 heb je al voor 47,50 per maand. Je moet dan wel overstappen naar KPN Hussel. 

Zo werkt het huidige KPN Hussel : 

TV & Entertainment

Bij je Hussel Thuis abonnement kies je zelf of, en hoeveel tv’s je wil aansluiten. Kies bijvoorbeeld voor 0, 1 of 2 tv’s en kies zelf of je deze tv’s wil upgraden naar 4K of niet. Daarnaast bepaal je zelf of je NetflixSpotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten wil afnemen. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!
 


 


dank voor je reactie

om dit te veranderen in mijn abonnement

moet ik dan bellen met de klatnenservice

of kan ik dit zelf in stellen in mijnkpn?

 

groet

martin

 


Hoi Martin, het mag allebei! In MijnKPN kan je precies zien wat je nu afneemt en wat verder de mogelijkheden zijn. Mocht je het liever met een collega willen bespreken, dan kan je altijd even bellen.