Skip to main content

Iemand een idee hoe dit kan? Als voorbeeld heb ik hier AH.nl maar enkele andere sites hebben hetzelfde probleem. Verder zijn er nog bepaalde sites waarbij ik eerst een security check van CloudFlare krijg. Maar er zijn ook genoeg sites die gewoon werken…

Om het nog iets gekker te maken: gister had ik dit probleem ook op m’n iPhone (alleen via wifi, op 4G werkte alles normaal). Maar daar lijkt het nu goed te gaan. Op mijn Macbook en op een andere pc gaat het nog steeds niet goed.

Ik dacht aan een DNS probleem. Gisteravond heb ik die van Cloudflare ingesteld op de Experiabox v10a, en vanmorgen dacht ik dat het daarmee was opgelost (omdat de sites die eerder problemen vertoonde weer gewoon laadde op m’n iPhone). Maar vanmiddag op m’n Macbook bleek het probleem toch niet helemaal verholpen.

 

 

Hoi @PatrickVkmp . Welkom op het forum.

Ik kan hier alleen iets over zeggen als jij de DNS'n op de standaard (KPN) setting hebt staan. Als het probleem zich dan voordoet kan ik dit als issue oppakken. Helaas kan ik alternatieve DNS’n niet waarborgen. 


Dit effect had ik afgelopen zondag (of maandag, weet ik niet zo meer) ook. Bij website www.tele2.nl, alleen maar wat kale/basis HTML en erg lang voordat het geladen was.

Ergens een cloud of routing probleem lijkt mij, nu geen probleem met laden van tele2 website.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.