Skip to main content
Beantwoord

Specificatie factuur voor werkgever

  • February 27, 2020
  • 6 reacties
  • 122 keer bekeken

Goedemorgen,

ik heb een soort gelijke vraag

Is het mogelijk om de factuur van KPN compleet te onderverdelen in televisie, telefonie en internet?
Ik kan namelijk internet kosten declareren maar zie nu maar één bedrag.

 

Ik heb op internet gelezen dat dit mogelijk moet zijn, dat je dit ook bij sommige bedrijven nodig hebt voor de belastingdienst?

 

bedankt alvast!

 

*Admin: eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Alijda

Hi Alex,

 

dank voor de mail, ik denk dat het voor nu voldoende is!

hartelijk dank

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 27, 2020

Bij de facturen van “alles in één” en “internet + TV” is het niet apart te vermelden. Daar is 't één pakket (bij Internet + TV is telefonie alleen apart).

Bij de nieuwe Hussel abonnementen is alles apart.

Het gedeelte van het bedrag voor internet bij Internet + TV is € 42,50. Dat is namelijk wat Internet only kost bij Portfolio 2017. Als je je abonnement dus genomen hebt v.a. zomer 2017.
Verder zijn daar de Internet + TV abonnementen met televisie en telefoon.

Heb je nog een Alles in één dan is het internetdeel € 43. Dat is inclusief vaste telefoon zonder gesprekskosten. Portfolio 2014.

Vul je forumprofiel even aan met relevante gegevens. In dit geval je e-mail adres ook handig; vul dit in onder Persoonlijke opmerkingen. Dan staat het ook afgeschermd voor het publiek.

Vraag voor mod.: Mogelijk kan een moderator een soort van ‘officieel’ schrijven maken voor de werkgever met dit bedrag?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2020

Dank voor je antwoord, ik ontvang dat graag!

profiel is aangepast!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 28, 2020

@Alex_P  kunt u dit regelen?


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 28, 2020

Hi Alijda, dit kan ik zeker regelen. 

Ik heb je e-mail gestuurd. Heb je hier genoeg aan? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 29, 2020

Hi Alex,

 

dank voor de mail, ik denk dat het voor nu voldoende is!

hartelijk dank


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 29, 2020

Top, graag gedaan uiteraard.