Skip to main content
Mijn schoonzusje heeft nog steeds zo'n oude Speedtouch modem voor internet. Sinds gisteren knippert het DSL ledje en heeft ze dus geen verbinding meer met het internet.

Enig idee hoe dit op te lossen is dan wel te controleren waar de fout zit.



De stekker naar de splitter zit er gewoon in en van de splitter naar het modem ook. Daar heeft niemand bij gezeten.



Is er een vervanger voor dit stokoude modem?
Hoi @GertPot

Deze oude Speedtouch is inderdaad rijp voor het museum.

Bel de KPN klantenservice (gratis) op 0800-0402 (24/7 bereikbaar), dit modem wordt omgeruild voor een recenter exemplaar.
Ha @GertPot, welkom en sorry voor de late reactie 😞. Ik hoop dat je het advies van Ruud inmiddels ter harte hebt genomen en dat er een nieuwe onderweg is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het weten?
Ha @GertPot, welkom en sorry voor de late reactie 😞. Ik hoop dat je het advies van Ruud inmiddels ter harte hebt genomen en dat er een nieuwe onderweg is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het weten?



Hallo @Marcia_ Ik ga morgenavond weer naar haar toe en dan gaan we het regelen. Probleem is dat ze haar klantnummer niet weet. Zal ook wel lukken met naam, adres etc. toch?
Dat denk ik wel hoor! Het klantnummer staat in ieder geval op een factuur, die ze dan weer per mail krijgt. Het staat ook in haar MijnKPN account. Als ze de laatste drie cijfers van haar rekeningnummer paraat heeft, komen we een heel eind 🙂.
Dat denk ik wel hoor! Het klantnummer staat in ieder geval op een factuur, die ze dan weer per mail krijgt. Het staat ook in haar MijnKPN account. Als ze de laatste drie cijfers van haar rekeningnummer paraat heeft, komen we een heel eind 🙂.



Die mails gooit ze altijd direct weg.

Ik denk ook niet dat ze de login gegevens van haar MijnKpn weet.

We bellen morgen en dan zien we wel.



Ze heeft geen internet nu dus kan ze ook niet in MijnKpn komen.

Misschien, als ze het wachtwoord van haar e-mail weet, kan ik via webmail in de prullenbak kijken.



Gert
Hoi @GertPot

Deze oude Speedtouch is inderdaad rijp voor het museum.

Bel de KPN klantenservice (gratis) op 0800-0402 (24/7 bereikbaar), dit modem wordt omgeruild voor een recenter exemplaar.




Gisteren gebeld met KPN en de eerste vraag van haar was waar mijn schoonzus die modem vandaan had. Ik zei dat die van KPN kwam. Toen de vraag waar mijn schoonzus TV van had en ik zei Ziggo. Probeerde ze nog even een verkooppraatje te houden, maar nee.

Van alles geprobeerd en niets hielp, nieuwe modem (Xperiabox) zou vandaag geleverd worden en ja hoor. Aansluiten en alles werkt weer. Met alles bedoel ik dus internet, want de rest heeft ze niet.



Bedankt voor jullie hulp/inzet.



Gert
Niet per se alleen een verkooppraatje hoor, als je een soort 'Alles in 1' pakket afneemt, is het soms goedkoper, dus was wellicht interessant geweest. 😉 Maar heel fijn om te lezen dat het met de nieuwe Experiabox allemaal verholpen is. Bedankt dat je het nog even liet weten!