Skip to main content

Beste ,

Wij hebben al jaren het KPN alles in 1 pakket. Daarbij zit 1 spotify premium als ik het goed begrijp.

Hoe werkt dit activeren hiervan precies? Ik kom er niet  helemaal wijs uit. 

Bedankt alvast

 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @wupke welkom terug!
Bij sommige alles in één abonnementen zat Spotify inderdaad inbegrepen maar niet bij alle alles in één abonnementen. Ik kijk graag even met je mee hoe het bij jou zit!
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als het bij je abonnement in zit kun je dit via www.kpn.com/spotify activeren, ook als je het niet hebt kun je het via die pagina bestellen en activeren!


Dag Thomas,

staat er nu voldoende in mijn profiel om te kunnen helpen?

als ik spotify via die link volg, moet ik een betaalde versie kiezen, krijg ik hem dan alsnog “gratis”als blijkt dat dit wel bij mijn alles in 1 pakket zit? ( in 2014 of 15 pakket genomen) 


Yes, bedankt! Ik heb even voor je gekeken en zie dat het inderdaad bij je abonnement in zit. Hij was ook ooit al gekoppeld maar ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen 3 uur per mail of sms op je contact mailadres of 06-nummer!


Ooit al gekoppeld is best vreemd aangezien ik nog nooit spotify gebruikt heb. 
Bedankt alvast voor de reacties 


Beste thomas,

code ontvangen op een oud email adres overigens dat niet meer in mijn account staat? account aangemaakt. Moet ik deze nog koppelen of iets binnen mijn kpn producten ? of is het nu automatisch al “gratis”ingesteld bij mijn kpn? Ik wil voorkomen dat ik alsnog extra kosten moet betalen voor de “gratis”spotify


Goedemorgen @wupke, het wil soms helaas gebeuren dat de spotify codes naar een oud contact e-mailadres gaan. Sorry!
Ik zie ook dat de code verzilverd is! Je hebt nu via ons gratis spotify!


Dag Thomas,

 

hartelijk dank voor de ondernomen acties en reacties. 
 

groeten 


Graag gedaan hoor! 🙂 Veel plezier met je spotify!