Skip to main content

Per 1 april vervalt de 1 euro korting op Spotify Premium.  Daarmee wordt de prijs gelijk aan die van Spotify zelf.  Waarom zou ik het dan nog via KPN regelen? Ik zie geen voordeel meer.

Tja, dat is uw eigen keuze.


mmmm….. vreemd mijn abbo loopt nog steeds, korting gaat dus vervallen.

kan men niet het pluspakket overzetten als korting voor spotify.

jammer!

 

 

 


Heb het inderdaad ook vernomen? Zelf vraag ik mij af of kpn dit zomaar kan doen. Je hebt een contract en die kunnen ze toch niet zomaar wijzigen?


Er staat natuurlijk altijd met kleine lettertjes; prijswijzigingen voorbehouden:wink:


Ok, Spotify Premium kost straks ipv 8,99 dus 9,99 (hetzelfde als rechtstreeks bij Spotify) en de korting van 1,00 vervalt. Prima. 
Maar waar blijft de 1,49 korting “Spotify Premium - korting zolang je abonnement loopt” dan?

de email van KPN zegt dat deze gewoon blijft bestaan? Dus betaal ik straks dan 8,50?

 


Zoals ik het nu zie zou ik dan nog 49 cent korting krijgen......€1.49 - 1 = 0.49.

In mail heeft men het over €1 euro korting.

Of zie ik dat verkeerd?


Zoals ik het nu zie zou ik dan nog 49 cent korting krijgen......€1.49 - 1 = 0.49.

In mail heeft men het over €1 euro korting.

Of zie ik dat verkeerd?

Jouw korting blijft €1,49, het is de prijs die van €8,99 naar €9,99 gaat.

Jij gaat dus €8,50 betalen voor Spotify Premium.


Per 1 april wordt de prijs van Spotify (Premium en Family) bij KPN gelijk met de landelijke prijs die Spotify zelf ook hanteert. Nu krijg je als klant €1,- korting wanneer je Spotify via KPN afneemt. Deze korting vervalt per 1 april. Er zijn klanten die op dit moment al €1,49 korting (zolang je abonnement loopt) krijgen op een Spotify Premium abonnement. Deze korting blijft bestaan waardoor deze klanten vanaf 1 april €8,50 gaan betalen, zoals wjb al aangeeft. Voor klanten met Spotify Premium gratis in het abonnement veranderd er vanaf 1 april helemaal niets. 

Mocht je door deze wijziging liever geen gebruik meer willen maken van Spotify Premium bij KPN dan kan je het Spotify account maandelijks opzeggen via MijnKPN.Het mobiele (of internet) abonnement houdt dezelfde contractdatum. Dit staat los van elkaar.


Aha het is mij nu helemaal duidelijk.


Mij ook. Er zijn dus klanten die al permanent 1,49 korting kregen. Geen idee hoe ze dat geregeld hebben. Ik heb het niet dus ga straks 9,99 betalen.  De vraag blijft dus waarom het dan nog bij KPN afnemen ipv rechtstreeks bij Spotify. Er is geen verschil in prijs. In iets anders wel?


Het enige is dat je het op één factuur hebt, is overzichtelijker. Verder maakt het qua prijs niet meer uit. Dus aan jou de keuze.


De vraag blijft dus waarom het dan nog bij KPN afnemen ipv rechtstreeks bij Spotify. Er is geen verschil in prijs. In iets anders wel?

Als je Hussel hebt dan heb je bij Spotify, Film1, Fox Sports en pluspakket € 5 entertainmentkorting. Heb je dus alléén Spotify en de andere niet dan tikt dat best aan.


Ik vind het wel nogal naar dat ik mijn Spotify korting bij mobiel moet inleveren, maar verder gewoon verder gespamd mag worden door de KPN met €5,- korting op Spotify met KPN thuis/hussel of weet ik hoe het genoemd wordt.

Dus met ieder reclame-mailtje mag ik lezen dat mijn korting is weggenomen van mij, en wordt ingezet als lokkertje voor prospects en als jarenlange vaste klant heb je nu lekker pech. 

Niet zo chique van u, beste KPN!


@Lucky-L Ik heb je bericht geliked. Vandaag stuurde KPN mij ook een e-mailtje over € 5 korting op Spotify. Hoogst irritant na de recente afschaffing van de korting. Ook al gaat maar om een euro.


Reageer