Skip to main content

Mijn vrouw en ik hebben een alles-in-één abonnement met gratis spotify premium. Ik gebruik spotify via mijn smartphone met een KPN-abonnement. Kan mijn vrouw ook spotify premium via haar smartphone (met een andere provider) gebruiken? Wat moet ik doen om dat te regelen?

Ja hoor. Gewoon inloggen in de Spotify-app is mogelijk op meerdere devices. Heeft niets met de provider te maken verder. Er zit geen verschil tussen een “normaal Spotify-account” en het account dat KPN voor je regelt. Je kunt alleen niet tegelijk muziek luisteren met de abonnementsvorm die je nu hebt.

 

Bij alles-in-één (ouder abonnement van KPN) zit alleen Spotify Premium (1 account). Bij de nieuwe KPN abonnementen heb je de keuze tussen Spotify Premium of Spotify Family (1-6 accounts).

 

De prijs is nu echter gelijk met Spotify's eigen prijzen. Dus wellicht kun je beter het abonnement los aanschaffen.


2 × Spotify Premium is volgens mij duurder dan 1 × Spotify Family.

Als u via KPN Spotify Family wilt, dan zult u uw abonnement bij KPN om moeten zetten naar Hussel. Daarbij kan je dan Spotify Family afsluiten.


Hartelijk dank voor alle reacties. Het probleem is inmiddels opgelost.