Skip to main content
Beantwoord

Spotify voor twee gezinsleden?

• December 19, 2020
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Mijn vrouw en ik hebben een alles-in-één abonnement met gratis spotify premium. Ik gebruik spotify via mijn smartphone met een KPN-abonnement. Kan mijn vrouw ook spotify premium via haar smartphone (met een andere provider) gebruiken? Wat moet ik doen om dat te regelen?

Beste antwoord door nican

Ja hoor. Gewoon inloggen in de Spotify-app is mogelijk op meerdere devices. Heeft niets met de provider te maken verder. Er zit geen verschil tussen een “normaal Spotify-account” en het account dat KPN voor je regelt. Je kunt alleen niet tegelijk muziek luisteren met de abonnementsvorm die je nu hebt.

Bij alles-in-één (ouder abonnement van KPN) zit alleen Spotify Premium (1 account). Bij de nieuwe KPN abonnementen heb je de keuze tussen Spotify Premium of Spotify Family (1-6 accounts).

De prijs is nu echter gelijk met Spotify's eigen prijzen. Dus wellicht kun je beter het abonnement los aanschaffen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • Antwoord
  • December 19, 2020

Ja hoor. Gewoon inloggen in de Spotify-app is mogelijk op meerdere devices. Heeft niets met de provider te maken verder. Er zit geen verschil tussen een “normaal Spotify-account” en het account dat KPN voor je regelt. Je kunt alleen niet tegelijk muziek luisteren met de abonnementsvorm die je nu hebt.

Bij alles-in-één (ouder abonnement van KPN) zit alleen Spotify Premium (1 account). Bij de nieuwe KPN abonnementen heb je de keuze tussen Spotify Premium of Spotify Family (1-6 accounts).

De prijs is nu echter gelijk met Spotify's eigen prijzen. Dus wellicht kun je beter het abonnement los aanschaffen.

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • December 19, 2020

2 × Spotify Premium is volgens mij duurder dan 1 × Spotify Family.

Als u via KPN Spotify Family wilt, dan zult u uw abonnement bij KPN om moeten zetten naar Hussel. Daarbij kan je dan Spotify Family afsluiten.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 20, 2020

Hartelijk dank voor alle reacties. Het probleem is inmiddels opgelost.