Skip to main content

Goedemiddag,

 

In mijn woning zit aan de zijgevel nog een oude Stap 58 kast. Ik ben benieuwd of deze verwijderd kan worden - 't is namelijk niet echt een plaatje.

 

Mooi verroest is niet lelijk

 

Ik heb al even op het forum rondgestruind en de bekende telefoonnummers gebeld, maar:

0800-0150 word ik doorverwezen naar de klantenservice

088-0063744 is de optie ‘VDSL en telefonie’ niet meer actief.

0800-0402 gokt op basis van het prompt dat ik TV problemen heb, en hangt daarna op.

Volgens mij is de snelste manier om wél in contact te komen met infra via het forum, dus hierbij.

 

Ik ben zelf verder geen klant van KPN. 

@Ik_Combineer weet jij de beste manier van aanpak


Nog een keer 0800-0150 bellen, hun zijn de partij die over de kabelverdelers en hoofdverdelers van KPN gaan. 0800-0402 is voor abonnementsvragen en enkel voor klanten van KPN. Dus je niet laten afschepen naar hun toe. 


Even schuren en in de passende kleur verven van de gevel lijkt me een veel beter idee dan weghalen en dan een gat in de gevel. Toch?

 


Even schuren en in de passende kleur verven van de gevel lijkt me een veel beter idee dan weghalen en dan een gat in de gevel. Toch?

Een metselaar kan zo'n gat weer netjes dicht maken hoor...


Even schuren en in de passende kleur verven van de gevel lijkt me een veel beter idee dan weghalen en dan een gat in de gevel. Toch?

Een metselaar kan zo'n gat weer netjes dicht maken hoor...

Zonder dat je dat gaat zien? Zelfde kleur voeg? Zelfde steen? Die niet nieuw is en dezelfde door wind en weer verweerde uiterlijk heeft? No way. 


Even schuren en in de passende kleur verven van de gevel lijkt me een veel beter idee dan weghalen en dan een gat in de gevel. Toch?

Een metselaar kan zo'n gat weer netjes dicht maken hoor...

Zonder dat je dat gaat zien? Zelfde kleur voeg? Zelfde steen? Die niet nieuw is en dezelfde door wind en weer verweerde uiterlijk heeft? No way. 

Een goede metselaar kan een heel eind in de buurt komen. Maar inderdaad, waarschijnlijk blijf je het zien. Maar het is wel dicht. En geen open gat waar u het over had.


Nog een keer 0800-0150 bellen, hun zijn de partij die over de kabelverdelers en hoofdverdelers van KPN gaan. 0800-0402 is voor abonnementsvragen en enkel voor klanten van KPN. Dus je niet laten afschepen naar hun toe. 

 

Dat heb ik dus gedaan. Maar geen van de opties in het belmenu sluit aan bij mijn vraag. Bij het intoetsen van de opties die het meeste er op lijken word ik weggestuurd door de medewerkers. (Ofwel gezegd dat ik moet terugbellen en een andere optie moet proberen, ofwel dat ik het klantenservice nummer moet bellen). Alle andere topics hierover in het forum hadden uiteindelijk iemand van Webcare die het intern aankaartte waardoor het balletje pas ging rollen. Ik wacht op die medewerker ;)


Even schuren en in de passende kleur verven van de gevel lijkt me een veel beter idee dan weghalen en dan een gat in de gevel. Toch?

 

Sure, dat is een optie. Maar het is en blijft niet mijn eigendom (hoewel het op mijn terrein is), voordat ik er aan ga rommelen. En het liefste trek ik het eruit om dan te kijken hoe de isolatie in dat hok is. Het is en blijft een opening in mijn zijgevel, en voor mij nu een potentieel warmteverlies.

Dat het dichtgemetseld moet worden en dat je het blijft zien is dan inderdaad een consequentie. 


Even schuren en in de passende kleur verven van de gevel lijkt me een veel beter idee dan weghalen en dan een gat in de gevel. Toch?

 

Sure, dat is een optie. Maar het is en blijft niet mijn eigendom (hoewel het op mijn terrein is), voordat ik er aan ga rommelen. En het liefste trek ik het eruit om dan te kijken hoe de isolatie in dat hok is. Het is en blijft een opening in mijn zijgevel, en voor mij nu een potentieel warmteverlies.

Dat het dichtgemetseld moet worden en dat je het blijft zien is dan inderdaad een consequentie. 

het scheelt dat je er in zijn geheel gelukkig af moet blijven


Hi @IvoLH, welkom hier. 

Ik denk graag mee. 0800 0150 is wel het juiste nummer, dus vreemd.
Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?