Skip to main content
Beantwoord

Stap 58 kast op mijn grond, deze wil ik graag verwijderen, hoe nu verder?

• January 22, 2026
  • 14 reacties
  • 177 keer bekeken

Op mijn grond staat stapkast 58. Ik wil mijn tuin gaan verbouwen, maar daarvoor moet deze stapkast eerst verwijderd worden.

Aankomende woensdag kan ik hulp krijgen, dus ik wil dit graag op korte termijn regelen.

Ik heb al gebeld met het telefoonnummer dat hier vaker op de site genoemd wordt. Zij hebben mij een e-mailadres gegeven, maar helaas heb ik daar tot nu toe geen reactie op ontvangen.

Mijn vraag is nu: weet iemand bij wie ik hiervoor moet zijn, of mag/moet ik de stapkast zelf laten verwijderen?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Beste antwoord door joey92

95% procent daar zit op de glasvezel. maar toch zijn er hier en daar nog wel adressen die ook nog actief zijn op de koperlijn.

dus of die kast niet meer gebruikt wordt durf ik niet met zekerheid te zeggen. ga hem zeker niet zelf verwijderen. stuur anders nog een keer een mailtje naar het mail adres welke je hebt gekregen.

14 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

Hier een beeld bij

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

• January 22, 2026

Als het überhaupt al gaat gebeuren, dan gaat dat nog niet voor aanstaande woensdag gebeuren. Zoiets gaat maanden overheen denk ik.

Ligt er glasvezel van KPN bij jou in de straat?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

Oeff.. meen je niet. Er ligt glasvezel weet alleen of het kpn is. Wil ze graag wel een handje helpen🤣

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • January 22, 2026

ik vraag me af of deze nog wel in gebruik is. ik mis namelijk het slotje om deze kast af te kunnen sluiten. nu kan iedereen hier zo maar in komen. zegt mij dat hier al tijden niemand meer in is geweest.

zonder enige adres te geven, waar ongeveer staat deze kast?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

Staat in de brandgang 

Staat in de brandgang, die wordt binnenkort ook onder handen genomen.

• January 22, 2026

Als die in de brandgang staat, wat is dan het probleem? Dan staat die toch niet bij jou?

En waarom staat er allemaal rommel in de brandgang? Die hoort leeg te zijn.

@joey92 wil graag een plaatsnaam weten. Of postcode. Dan kan ​@joey92 in de administratie van KPN kijken of er daar glasvezel ligt en nog active koper gebruikers zijn.

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • January 22, 2026

van de postcode alleen de cijfers, verder niks. te veel privé informatie anders 😉

straat en plaatsnaam is ook voldoende.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

Heeft te maken met erfdienstbaarheid. Ik wil mijn tuinschutting graag doorzetten zodat deze gelijkloopt met die van de buren. Op de lijn waar de schutting zou komen staat echter een kast. De brandgang ziet er momenteel zo uit doordat er volop wordt verbouwd door Oedreen. Postcode is 3313.

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • January 22, 2026

om welke straat gaat het?

ik zie namelijk nog wel degelijk koper adressen actief op die postcode. ik zou iets verder moeten inzoemen om daar iets nuttigs over te kunnen zeggen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 22, 2026

Haringvlietstraat

Forum|alt.badge.img+8
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • January 22, 2026

95% procent daar zit op de glasvezel. maar toch zijn er hier en daar nog wel adressen die ook nog actief zijn op de koperlijn.

dus of die kast niet meer gebruikt wordt durf ik niet met zekerheid te zeggen. ga hem zeker niet zelf verwijderen. stuur anders nog een keer een mailtje naar het mail adres welke je hebt gekregen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 25, 2026

Ze hebben dan eindelijk gereageerd op mijn mail. Ze gaan het uitzoeken.🤙 bedankt voor zo ver

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • January 25, 2026

Hi ​@Slevin7, welkom allereerst hier en wat een fijne samenwerking weer met joey92. Thanks joey! 

Hou ons op de hoogte van die kast, ik ben nu ook benieuwd hoe het zit. 😊