Skip to main content

Hier is de betaalbare oplossing voor minimaal 170MB download en 25MB Upload.

Ik hoop dat iedereen in het buitengebied overstapt, zolang KPN geen 4G router wil opsturen naar oud Telfort klanten.

Met een nieuw KPN abonnement betaal je overigens ook meer dan 40 euro voor nog steeds 5Mb aangezien de snelheid toch nooit hoger kan worden in het buitengebied.

 

https://www.starlink.com/nl/residential

 

Groeten een oud Telfort klant!

 

Telfort heeft voor zover ik weet nooit een 4G router gehad en daarom levert KPN ook geen 4G router bij een Telfort abonnement.

Klanten met een Telfort abonnement moeten gewoon hun abonnement verlengen/aanpassen naar een nieuw KPN abonnement. Dan krijgen ze wel een 4G router als hun adres daarvoor in aanmerking komt.

Mogelijk is een nieuw KPN abonnement een stuk duurder dan het Telfort abonnement. Maar waarschijnlijk altijd nog een heel stuk goedkoper dan Starlink.


Binnen de Telfort propositie bestaat 4G ondersteuning niet. 

Verleng met de huidige kpn propositie en je komt wel in aanmerking mits

Er voldoende 4G capaciteit is (mobiele gebruikers hebben voorrang)

Je niet meer dan 30 Mbps dsl hebt

Er niet binnen 6 maanden glasvezel van kpn komt 


@Nick83

50 euro per maand kost Starlink, hiervoor krijg je ongeveer 200mb download tegenover 42,5 euro per maand  bij KPN only internet waarbij je hooguit 5-10Mb download hebt……. (en als je geluk hebt krijg je iets bij  van je 4G router. Maar het wordt nooit snel.

Telfort klanten heeft KPN overgenomen idd, maar ze willen deze oude klanten geen 4G router aanbieden.

Eerst moeten deze over op een duurder KPN abonnement en dan kan dit opeens wel.

50Mb abonnement en nog geen 5 Mb leveren, maar als je betaald krijg je deze 50Mb nog steeds niet.

Discriminatie ten top!! KPN medewerker zegt zelf dat ze af willen van de “OUD” Telfort klanten.

Op ons adres zitten we op 0,2 Mb Upload….


Helemaal geen discriminatie. Je huidige Telfort abonnement heeft nooit 4G ondersteuning in de voorwaarden gehad.

Ook kpn klanten met een Alles in 1 abonnement, afgegeven tot 10 juli 2017, en "internet +tv" (tot 19 oktober 2019) zullen een nieuw abonnement moeten nemen als hun postcode onder 4G ondersteuning valt. Ook bij die abonnementen kan het niet toegevoegd. 

Dus hou ff op met "discriminatie". Dan zou ik me met Alles in 1 ook gediscrimineerd moeten voelen. 

En het wordt met 4G altijd aangevuld tot 50 Mbps.

https://www.kpn.com/internet/internet-buitengebied

Maar ik ben met je eens dat Starlink veel meer biedt voor iets meer €.


Reageer