Skip to main content

Goedemiddag,

12 juli een abonnement (internet & TV) afgesloten. Startdatum: 25 juli. Dit werd met 2 weken uitgesteld. Irritant, maar vooruit.. Maar helaas.. Geen aansluiting. Telefonisch contact met de klantenservice verloopt zeer moeizaam. Het enige dat ik de horen krijg is dat het abonnement (+ het installatiepakket) echt geleverd gaan worden op de genoemde datum die in mijn bestelstatus staat.

Ze blijven dit volhouden…. volkomen onzin. Want vanaf eind juli blijft het elke keer uitgesteld worden. 25 juli → 2 augustus → 7 augustus → 14 augustus → 7 september → 14 september.. Maar ik geloof allang niet meer dat het 14 september gaat worden.

En daarbij.. ik wil z.s.m. internet hebben! Ik heb dit nodig voor werk etc.!

Wie vertelt mij nu echt hoe het zit? Wanneer start eindelijk mijn abonnement? En wanneer klopt die info dit met mij gedeeld wordt? 

Bvd

Michiel

 

Dat kan kpn netwerk jou beter uitleggen. Zij zijn hier verantwoordelijk  voor.


Hoi @MvdPL . Welkom op het forum.

Even een belangrijke vraag. Is er al een fysieke aansluiting in jouw woning voor glasvezel? Dus een afgemonteerd kastje? 


Jazeker, dat is al een tijd geleden gemonteerd!

Vorige week eindelijk iemand gesproken van KPN netwerk. In het systeem was geen aanvraag van abonnement te zien, terwijl de lijnen open zijn en volgens hen alles in orde is. Op hun advies de bestaande bestelling geannuleerd en direct een nieuwe bestelling gedaan. Eindelijk schot in de zaak! Ik was eigenlijk al helemaal klaar met dat KPN gedoe.. Dit liep even soepel: Startdatum 19 september. 

Maar helaas, nog geen dag later de melding: er is extra onderzoek nodig. Definitieve startdatum hoort u nog. 

Ik vrees voor herhaling.. En ben hier redelijk klaar mee.. 

 


@MvdPL : Begrijpelijk.  Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 


Profiel is voor zover mogelijk ingevuld!


@MvdPL :  Als ik ga zoeken naar de status van de fysieke oplevering krijg ik dit:

 

Dit wekt de indruk dat het verhaal van KPNNetwerk niet klopt.   De lijn is nog niet werkend opgeleverd.  Mijn advies is om nogmaals met KPNNetwerk contact te zoeken. 

Dat extra onderzoek nodig mailtje triggert trouwens ook KPNNetwerk om hier naar te kijken en eventueel de verbinding netjes bij ons te registreren.

Zonder die gereed melding blijft het in ‘limbo’. 

Er is trouwens nu een nette order in ons systeem. Mijn advies is om deze iig te laten staan. 
(zoals op het plaatje te zien is, lijkt het er op dat de techniek vóór de centrale nog niet zo ver is. Helaas kan ik dat zelf niet inzien. Daar heb je KPNNetwerk bij nodig.)

 


Bedankt voor deze info!

Is het mogelijk om rechtstreeks contact op te nemen met KPN netwerk? (Al heb ik er weinig vertrouwen in dat dit wat oplevert. De vorige keer hebben ze het helemaal bekeken en de lijn was echt open!)

Vorige keer ben ik uiteindelijk via de klantenservice van kpn doorverbonden, maar daar heb ik ruim een uur voor in de wacht gestaan. Daar heb ik niet meer zoveel trek in..

 

Als glasvezel niet werkt.. is het dan een optie dat ik gewoon via de koperaansluiting werkend internet krijg? Volgens mij had ik bij het afsluiten van een abonnement geen keuze hierin. Maakt mij niet uit op wat voor manier op internet krijg, als het maar gebeurt!  Ik zit nl. al maanden zonder.. 


Is het mogelijk dat hier op gereageerd wordt door iemand van KPN?

Bvd 


Hoi @MvdPL . Ik zie dat er sinds gisteren een annulering in het systeem staat. Klopt dit? Wat heb je precies met de collega’(s) afgesproken? 


Goedemorgen, ja dat klopt inderdaad! Na nog een telefoontje waarin niemand me kon vertellen hoelang dit ging duren, was het voor mij klaar, heb ik de boel geannuleerd en ben overgestapt naar een andere provider.

Het is op z’n zachtst gezegd niet netjes dat KPN glasvezelabonnementen aanbiedt, (volgens postcode check zou het op mijn adres klaar moeten zijn) terwijl het nog helemaal niet in orde is. Volgens mevr. van de klantenservice klaagden veel mensen hierover.. 

Lijkt me geen goede zaak! 


Goedemorgen, ja dat klopt inderdaad! Na nog een telefoontje waarin niemand me kon vertellen hoelang dit ging duren, was het voor mij klaar, heb ik de boel geannuleerd en ben overgestapt naar een andere provider.

Het is op z’n zachtst gezegd niet netjes dat KPN glasvezelabonnementen aanbiedt, (volgens postcode check zou het op mijn adres klaar moeten zijn) terwijl het nog helemaal niet in orde is. Volgens mevr. van de klantenservice klaagden veel mensen hierover.. 

Lijkt me geen goede zaak! 

Groot gelijk dat je bent overgestapt. 


Reageer