Skip to main content
Beantwoord

Startdatum van KPN Internet is uitgesteld waardoor ik 3 dagen zonder kom te zitten

• February 10, 2026
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

De startdatum van mijn abonnement stond in de vorige e-mail vermeld als 19 maart. In de laatste e-mail staat 23 maart 2026 vermeld. Ik heb mijn internetabonnement thuis overgezet van Odido naar Kpn. Mijn Odido-abonnement loopt af op 20 maart 2026. De nieuwe startdatum die u mij hebt gestuurd is 23 maart en dan heb ik drie dagen geen internet thuis. Kunt u de startdatum van mijn Kpn-abonnement weer aanpassen naar 19 maart 2026?

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Orhan Feyzi ,

Je kunt dit (alleen) vragen aan de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 10, 2026

Hallo ​@Orhan Feyzi ,

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dat is natuurlijk niet praktisch ​@Orhan Feyzi, welkom bij KPN trouwens! Maak je gebruik van de Overstapservice Service van KPN? Dan zou het abonnement van Odido nog even kunnen doorlopen namelijk. Heb je al contact gehad met mijn collega's van de klantenservice?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 16, 2026

Hallo ​@Orhan Feyzi ,

​@Orhan Feyzi 

Heb je al contact opgenomen met de klantenservice? 

Â