Skip to main content
Vraag

Status bestellen niet te vinden

  • January 5, 2021
  • 3 reacties
  • 36 keer bekeken

Ik heb op 30 december een wifiversterker besteld en bevestiging ontvangen. Levering zou zijn op 31 december, maar ik heb geen sms gekregen dat bestelling klaar ligt. Online is de status niet te controleren. In mijnKPN staat dat ik helemaal geen bestelling heb… wat nu? Bellen lukt ook niet, dan word ik doorverwezen naar de site en eruit gegooid

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

AVRT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • January 5, 2021

Heb je via de mail geen verzendbevestiging met track en trace gehad? Vul anders je profiel op dit forum aan zodat een moderator snel mee kan kijken wanneer er een beschikbaar is. 


Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Heb je de wifi versterker inmiddels mogen ontvangen, @EddyHJ?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 13, 2021

Ja, ik heb de versterker ontvangen!