Skip to main content

Ik heb helaas sinds eergisteren geen Wifi meer, waarschijnlijk omdat mijn stroom kort uitviel (sindsdien geen internet meer). Gisteren gebeld met jullie klantenservice, en waarschijnlijk is het de stroom adapter aangezien het groene lampje niet meer brandt. Nu is er een nieuwe besteld die ik vandaag om half 3 kan ophalen, maar helaas werkt de link voor bestelstatus in de SMS niet! Of nou, er staat via deze link geen bestelling in. Ook heb ik nog geen sms ontvangen van PostNL. Is alles met deze bestelling goed gegaan? Ik zou heel graag vandaag dit nog ophalen zodat ik hopelijk weer Wifi heb!

PostNL heeft/had een storing  met Track&Trace @Jonivanbruggen 

PostNL heeft/had een storing  met Track&Trace @Jonivanbruggen 

Oh! Misschien dat dat er inderdaad mee te maken heeft dan. Inmiddels gebeld met kpn, en die zeggen dat het nog bezorgd moet worden, maar ik ga voor de zekerheid wel even langs bij het PostNL punt voor sluitingstijd voor het geval de links nog niet kloppen! 

Eergisteren in de middag viel de stroom in mijn gebouw voor een paar minuten uit, en sindsdien heb ik geen internet meer! De wifi is nog wel te zien en kan verbinden, maar hij geeft aan dat er geen internet is. Het lampje van de stroomadapter stond wel uit, maar de lampjes op het modem branden gewoon (knipperend bij internet maar dit was geloof ik normaal ook al zo?). Gisteren belde ik de klantenservice, en er zou vandaag een nieuwe adapter gestuurd worden. Helaas is deze vandaag niet aangekomen! Na nog wat extra te lezen bij soortgelijke problemen, kwam ik op de oplossing om de adapter van mijn superwifi punt te gebruiken. Nu brandt hierbij wel het lichtje, maar heb ik alsnog hetzelfde probleem! De wifi verbindt maar zonde internet.. Ik ben nu dus bang dat er tijdens de stroomuitval iets gebeurd is met de andere kabel? Ik heb momenteel geen glasvezel. Heeft iemand enig idee wat het kan zijn? Ik heb dit modem nu 3 jaar en nog nooit iets van problemen gehad! De stroom valt helaas vaker uit in mijn gebouw, maar dit is de eerste keer dat het echt problemen met de wifi heeft veroorzaakt.

Admin: dubbele topics samengevoegd

Hi @Jonivanbruggen, ik heb je topics samengevoegd.

Ik hoop dat je intussen de stroomadapter ontvangen hebt, en dat alles weer werkt. Zo niet, de snelste weg voor hulp is door te bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Er kan soms door een stroomstoring iets defect raken. Mijn collega's kijken de verbinding dan gelijk voor je na en kunnen indien nodig bijvoorbeeld een monteur inplannen.

Reageer