Skip to main content
Beantwoord

Status levering Glasvezel

  • December 28, 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Hallo,

Bij ons in Zwolle is in augustus 2020 al glasvezel aangelegd tot aan de woning. Helaas wachten wij al 6 maanden op de verdere aansluiting. Aanmelden heb ik gedaan en de sticker voor aansluiting zit reeds maanden in de meterkast. Wanneer wordt het afgemaakt? 

M.v.g,

Rudy Mulder.

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Hi @Rudy64 en welkom! Heb je inmiddels al contact opgenomen met KPN Netwerk NL? 
Je vindt de verschillende contact mogelijkheden onderaan de contactpagina van KPN Netwerk NL. Aangezien zij de netwerkbeheerder zijn en Glasvezel aanleggen, kunnen zij jou vast een indicatie geven!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Bart_2020
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • December 28, 2020

Hallo @Rudy64,

 

Staat op die sticker ?

dan moet je dus bij KPNNetwerk.nl zijn, niet bij  kpn.nl.

Dan krijg je misschien antwoord.

Bij mij duurde het langer dan 6 maanden met die glasvezel.

 

Groet Bart

 


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • January 4, 2021

Hi @Rudy64 en welkom! Heb je inmiddels al contact opgenomen met KPN Netwerk NL? 
Je vindt de verschillende contact mogelijkheden onderaan de contactpagina van KPN Netwerk NL. Aangezien zij de netwerkbeheerder zijn en Glasvezel aanleggen, kunnen zij jou vast een indicatie geven!