Skip to main content
Ik heb sinds 2/3 weken 3 wifi versterkers die KPN me heeft opgestuurd n.a.v. slechte wifi gekoppeld aan mijn netwerk maar nu loop ik voor de derde keer tegen de volgende problemen.



Het gaat steeds een week helemaal goed. Super wifi ontvangst alles perfect maar dan opeens uit het niets en steeds na een dag of 6/7 probleemloos gefunctioneerd te hebben werkt niets meer. Geen TV, geen internet geen wifi, alles dood. Ik moet dan vlgs de KPN storing handleiding alle apparaten gaan loskoppelen te weten de experia box, 3 TV ontvangers, 3 wifi versterkers en alles van de stroom afhalen. Dit kost me gemiddeld een half uur en begint me nu na de derde keer in ca 3 weken mateloos te irriteren. Ik heb nu nog tot 100 kunnen tellen maar vrees dat ik bij de vierde keer de hele handel los ga trekken en in een grote doos terug naar KPN ga sturen en naar een andere provider zal overstappen.



Ik heb een Experia box V9 op glasvezel, 3 TV ontvangers en 3 experia wifi versterkers.

Ik overweeg om de wifi versterkers weer eraf te gooien maar de wifi van Xperia box is overgnomen door de wifiversterker en ik heb geen idee hoe ik de wifi functie weer terug op de Xperia box krijg.



Heeft iemand een oplossing voor dit probleem misschien? Xperia box 10 misschien?
Welkom terug, Erik! Goed dat je Experia Wifi hebt gekregen, maar wel een irritante situatie die je er aan over hebt gehouden. Laten we gaan kijken wat er aan de hand is. Álles loskoppelen en herstarten lijkt me ook niet nodig in dit geval. Maar ik ga je wat aanvullende vragen stellen om zo hopelijk te kunnen achterhalen waar het probleem precies zit.



Je geeft aan dat je bij de uitval helemaal niets meer hebt, geen tv én geen internet. Je hebt een V9 schrijf je, hoe branden daarop de lampjes op het moment van uitval? Je benoemt ook dat je glasvezel hebt, hoe branden de lampjes op het glasvezelkastje op het moment van uitval?



Vul ook je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan kan ik hier je verbinding doormeten.
Je hebt niet meer gereageerd, Erik. Ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen. Zo niet, reageer alsnog, dan pakken we dit samen verder op.
Waarop moeten reageren? Ik zie nergens een reactie op mijn eerste bericht.
Ow vreemd. Ik zie nu de reactie pas op mijn laptop. Kennelijk werkt het forum niet op mijn telefoon. Ik heb er inderdaad geen last meer van gehad deze week. Als het weer zover is dan zal ik kijken welke lampjes branden. Bedankt voor de reactie.
Huh, dat is vreemd. Het forum is wel geoptimaliseerd voor mobiel gebruik. Mooi dat je mijn reactie op de laptop wel hebt kunnen zien. En ook fijn om te lezen dat je er deze week geen last meer van hebt gehad. Ik hoop dan dat het nu ook goed blijft. En zo niet, geef het dan inderdaad hier aan, dan kijken we er samen verder naar 👍🏻
Ik zag op mijn mobiel alleen mijn eigen reactie in het forum. Wel dat er was gereageerd maar de reactie zelf kon ik nergens vinden. Ik zal het aangeven als het weer four gaat. Bedankt voor de reacties.