Skip to main content
Beantwoord

Steeds problemen met wifi of helemaal geen internet sinds overstap naar KPN

• 27 januari 2025
  • 3 reacties
  • 84 keer bekeken

Helaas overgestapt naar kpn 

sinds een half jaar ongeveer overgestapt naar kpn

dat het gras groener leek, dacht beter en sneller internet te krijgen en beter wifi bereik. 

en natuurlijk leuk prijsje !! Nu zit ik vast aan een 2 jarig contract en heb nog nooit zoveel problemen gehad !! Steeds klote wifi of helemaal geen internet ? Steeds storingen in de wijk ook nog!! 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@Joycevink . Welkom bij de KPN Community.

Wat vervelend om te horen dat je zulke problemen ervaart sinds je bent overgestapt naar KPN. Dat is natuurlijk niet wat je verwacht als je voor beter internet en een goede deal gaat.

Wat je schrijft is helaas niet heel specifiek.  Bij de Community proberen klanten elkaar te helpen. Dan hebben we wel gedetailleerde informatie nodig. Wat voor modem heb je?  En zit je op koper of op glas?  Wat heb je zelf geprobeerd om het probleem te verhelpen?

We hebben trouwens een complete kennisbank waarin allerlei tips en tricks staan over het verbeteren van je wifi: 

https://community.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28168 reacties
  • Antwoord
  • 28 januari 2025

Hoi ​@Joycevink . Welkom bij de KPN Community.

Wat vervelend om te horen dat je zulke problemen ervaart sinds je bent overgestapt naar KPN. Dat is natuurlijk niet wat je verwacht als je voor beter internet en een goede deal gaat.

Wat je schrijft is helaas niet heel specifiek.  Bij de Community proberen klanten elkaar te helpen. Dan hebben we wel gedetailleerde informatie nodig. Wat voor modem heb je?  En zit je op koper of op glas?  Wat heb je zelf geprobeerd om het probleem te verhelpen?

We hebben trouwens een complete kennisbank waarin allerlei tips en tricks staan over het verbeteren van je wifi: 

https://community.kpn.com/kennisbank-wifi-en-wifi-versterkers-134

• Topper
  • 21 reacties
  • 1 februari 2025

gisteren ook ik weer gedoe met de wifi. Nu  blijkt ook dat ik geen gereserveerde ip-adressen kan werwijderen. Ik heb dubbele idd adres geconstatreerd, waar van 1 onduidelijk is waar deze wegkomt. Naamgeving niet helder en ook niet gezien in mijn thuis netwerk app op de MacBook.

Kortom KNP maak weer veer winst last ik maar een goede router niet leveren. Na mijn jaar contract maar weer naar Solcon terug. Is toch beter 

JanD
Superuser
  • Superuser
  • 10491 reacties
  • 1 februari 2025
piets-forum schreef:

gisteren ook ik weer gedoe met de wifi. Nu  blijkt ook dat ik geen gereserveerde ip-adressen kan werwijderen. Ik heb dubbele idd adres geconstatreerd, waar van 1 onduidelijk is waar deze wegkomt. Naamgeving niet helder en ook niet gezien in mijn thuis netwerk app op de MacBook.

Kortom KNP maak weer veer winst last ik maar een goede router niet leveren. Na mijn jaar contract maar weer naar Solcon terug. Is toch beter 

Is ook een volle dochter van KPN ​@piets-forum ðŸ˜Ž