Skip to main content

sinds eind april zijn de problemen hier begonnen en er moest een monteur aan de pas komen om de situatie te bekijken en die stelde vast dat de router te ver van het aansluitpunt stond. Dat werd verholpen en de monteur vertrok en ik had een goed werkend internet. Amper 2 uur later had ik hetzelfde probleem en in mijn achterhoofd de mededeling van de monteur dat het een oudere modem was en misschien wel aan vervanging toe. Andere modem gevraagd en gekregen maar zonder resultaat. Soms perfect internet, internet snelheid van 19 Mbps en niets op aan te merken en pakweg een kwartier later helemaal niets geen internet meer. Toch maar opnieuw een monteur ( online.nl) laten komen want ja, zo werkt het ook niet. Hij is in de kasten in de wijk gaan kijken om te kijken of daar iets mis was. Een poort zou kapot zijn geweest en idd weer internet… voor een paar uur en langer niet. Na 5 weken vonden ze bij Online.nl dat het welletjes was en gaf het probleem door aan KPN en die zijn nu een paar dagen bezig maar daar kan ik geen contact mee leggen en als ik het nummer voor een monteur bel dan krijg ik te horen dat ze niets voor me kunnen doen. Ik vind dit gewoon niet meer van deze tijd dat je met een bedrijf communiceren wilt en dat dan niet lukt. Had KPN niet iets met Communicatie te maken? Ben al heel wat jaren klant bij KPN voor mijn mobiele internet en dat gaat al jaren heel goed maar dit rammelt aan alle kanten. hoop dat er snel een oplossing komt.

 

Admin: titel aangepast ter verduidelijking

Hallo @ppmboogaert,

Helaas is dit forum bedoeld voor klanten van KPN.
KPN kan niks voor je doen als je klant bent van Online.nl. Online koopt namelijk diensten in bij KPN Wholesale, en Online hoort dus voor jou hierin te gaan bemiddelen aangezien hun dus een overeenkomst met Wholesale hebben. Het beste is dus om Online hierover weer te benaderen. 


bedankt voor de info Chris. 

 


Het klopt inderdaad wat Chris zegt, ppmboogaert. We kunnen hier helaas niets voor je doen. Jij bent klant bij Online en staat bij niet bij ons (KPN de provider) in de systemen. Online heeft vervolgens een eigen ingang bij KPN NetwerkNL / KPN Wholesale. Je zult dan ook bij de Online.nl klantenservice moeten zijn.