Skip to main content
Beantwoord

Stoomadapter ExperiaBox V10 vervangen

• December 30, 2019
  • 6 reacties
  • 233 keer bekeken

Carlalalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Mijn adapter zal binnenkort ermee stoppen. Bij minimale beweging maakt het geen contact meer en geen stroom dus. Als ik aan de kabel zit dat doet ie het weer. Is wachten op totale kabelbreuk. Graag zou ijk een nieuwe adapter toegestuurd willen krijgen.

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Carlalalaatje. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Het lijkt mij inderdaad verstandig om de stroomadapter te vervangen. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 30, 2019

Hallo @Carlalalaatje Welke Experia Box heb je in huis? Heb je je KPN Forum profiel al voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodra KPN je gegevens heeft ontvangen kunnen ze een nieuwe toesturen. Laat hier weten wanneer je de gegevens hebt aangevuld.

Carlalalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 31, 2019

Experiabox V10. Ingevuld

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 1, 2020

Hoi @Carlalalaatje. Welkom op het KPN Forum! Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Het lijkt mij inderdaad verstandig om de stroomadapter te vervangen. Ik heb zojuist een nieuwe toegestuurd. :slight_smile:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@Carlalalaatje Heb je de nieuwe stroomadapter ontvangen en is daarmee het probleem verholpen?

Carlalalaatje
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 5, 2020

Beste Vikash,

Hartelijk bedankt voor het snelle handelen. Had het vrijdag ontvangen.

Super en top service!

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Graag gedaan @Carlalalaatje. Als je mijn hulp nog eens nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!