Skip to main content

Ik krijg maandelijks een SMS bericht dat de factuur in Mijn KPn staat,

deze melding wil ik NIET  ontvangen, krijg deze altijd op de meest ongelegen tijden.

Heb al op allerlei manieren geprobeerd dit uit te zetten maar het lukt niet.

Hoe kan ik dit wel voor elkaar krijgen.

Bedankt

@The Kid 

Probeer eens jouw instellingen te veranderen in Mijn KPN. 

Tik rechtsboven op profiel

Kies privacyinstellingen 

Kies jouw abonnement (bv Thuis of mobiel) 

Daar kun je post, e-mail en telefoon aanklikken. 

Zorg dan dat telefoon niet aangeklikt is. 


Goedemorgen @The Kid, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het zou via bovenstaande instructie van Noordzee moeten lukken! Je geeft dan aan dat we in ieder geval je niet mogen bereiken op je 06-nummer met dit soort dingen. Maar dan ook niet als er een storing is op jouw adres of andere dingen. Ik zou willen aanraken om niet alles uit te vinken, zodat je nog wel belangrijke berichten binnenkrijgt!

Wil je laten weten of het op die manier gelukt is? Al kan je het niet direct testen..:slight_smile:


@The Kid

Is het uitzetten van contact per telefoon inmiddels al uitgezet via Mijn KPN? 


Het telefoon nummer heb ik al eerder uitgezet toen het nog Telfort was,

daarna toen het KPN werd heb ik het gelijk uitgezet en toch blijven er steeds SMS berichten binnen komen

Vandaar deze vraag


Wat raar, dan zou ik wat anders proberen. 

In mijn telefoon kan je afzenders blokkeren. Blokkeer dan het nummer van KPN. 
 

 


@The Kid 

Is het blokkeren van het nummer van KPN gelukt? 

 


@The Kid, ik heb na het bericht van Noordzee niks meer gehoord. Kan je aangeven of ik nog even voor op zoek moet gaan? Want ook bij je mobiele abonnement kunnen we bepaalde notificaties uitschakelen (zoals de hoogte van je bundel, verbruik e.d.). Ik heb dan wel wat gegevens, zoals je naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer, van je nodig. Die kan je noteren bij je Forum profiel.


Reageer