Skip to main content
Beantwoord

Storing

  • January 20, 2021
  • 23 reacties
  • 497 keer bekeken

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11

Er zijn hier weer storingen. Het forum laadt traag. De kpn afbeeldingen van de moderators worden niet geladen. 

Website (storingspagina) van KPN ligt plat  

Het internet is traag en iTV kan niet gestreamd worden. 
 


 

 

Beste antwoord door Anneke-Anna

 @Anneke-Anna, ik heb verder nergens problemen mee. Ik kan gewoon casten en zie alles op het forum ook prima behalve het logo achter mijn naam. Maar het is bij mij niet traag. Werkt verder alles wel goed? Of alles inmiddels weer in orde?

@Bart_Z  Het lijkt (slag om de arm) inmiddels verholpen 👍

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

23 reacties

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 20, 2021

 @Anneke-Anna, ik heb verder nergens problemen mee. Ik kan gewoon casten en zie alles op het forum ook prima behalve het logo achter mijn naam. Maar het is bij mij niet traag. Werkt verder alles wel goed? Of alles inmiddels weer in orde?


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 20, 2021

 @Anneke-Anna, ik heb verder nergens problemen mee. Ik kan gewoon casten en zie alles op het forum ook prima behalve het logo achter mijn naam. Maar het is bij mij niet traag. Werkt verder alles wel goed? Of alles inmiddels weer in orde?

@Bart_Z  Het lijkt (slag om de arm) inmiddels verholpen 👍


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 21, 2021

Gelukkig maar. :)


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 26, 2021

Na een traag forum en trage website van KPN vanmorgen, zijn mijn favorieten (volg-topics) weg. 

 

 


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 26, 2021

Je bent niet de enige @Anneke-Anna, ik had vanochtend ook al last van een traag forum en zag zo’n drie uur geleden de favorieten onder mijn handen verdwijnen. Ook de notificatie mailtjes doen het niet meer. Ik heb contact gehad met de moderators en ze hebben de storing bij InSided aangemeld.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 26, 2021

Ik krijg niet van alle topics notificatie momenteel. Ik zie dan door verversen van het tabblad ineens dat er op gereageerd is.


wjb
Wijsgeer
  • January 26, 2021

InSided heeft waarschijnlijk het commando "DELETE FROM Favorieten" i.p.v. "DELETE FROM Favorieten WHERE forum = 'community.ziggo.nl'" uitgevoerd. :wink:

Ziggo neemt vandaag afscheid van inSided en gaan over naar een ander forum platform.


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 26, 2021

InSided heeft waarschijnlijk het commando "DELETE FROM Favorieten" i.p.v. "DELETE FROM Favorieten WHERE forum = 'community.ziggo.nl'" uitgevoerd. :wink:

Ziggo neemt vandaag afscheid van inSided en gaan over naar een ander forum platform.

 

Grapjas :joy::joy::joy:


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 26, 2021

Van dit topic komen hier ook geen e-mailnotificaties.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 26, 2021

Nee, alleen notificatie mails van mentions (@) en aankondiging privébericht zie ik nog wel @PeterG 


  • January 26, 2021

Ik ben de favorieten sinds vanmorgen kwijt.

 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 26, 2021

Ik ben de favorieten sinds vanmorgen kwijt.

 

Hier ook @JanD 

Volgens mij heel het forum 🙈😱


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 26, 2021

Ik ben de favorieten van de laatste maand kwijt. Die van een maand (29 dagen) geleden en ouder zijn er nog wel. Er is ook geen getal (teller) meer bij mijn favorieten.

Dat wordt een vrij lege mailbox morgen, ondanks reacties op best wel wat (nieuwe) topics vandaag.

@JanD , @Anneke-Anna , @RBxx , @wjb , @Bart_Z .


Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • January 27, 2021

Gaat nog steeds niet lekker.


RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • January 27, 2021

Ik heb net weer contact gehad met een moderator. Ze hebben InSided om een status update gevraagd.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 27, 2021

Nee, we hebben alles gemeld bij Insided. Hopelijk komen ze snel in actie.


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 27, 2021

Gaat nog steeds niet lekker.

Ha ha, understatement van het jaar, @Katana321:grin: .

Net even gekeken bij mijn reacties (enige manier om forum nog béétje te volgen) maar ook de vraagstellers zijn nergens meer te bekennen. Alleen op dit topic is gereageerd.

Vlgs mij komt alleen van mentions nog mail vandaar de mentions. Maar ook in de gewone topics gebruikt en die hebben na gistermiddag nog niet gereageerd….

Ik ben alleen nog steeds de favorieten van de laatste 29 dagen kwijt. Maar mail, ook van evt. de oudere, komt er niet.

@Bart_Z , @wjb , @JanD , @RBxx , @Anneke-Anna , @Simonm .


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 27, 2021

Gaat nog steeds niet lekker.

Ha ha, understatement van het jaar, @Katana321:grin: .

Net even gekeken bij mijn reacties (enige manier om forum nog béétje te volgen) maar ook de vraagstellers zijn nergens meer te bekennen. Alleen op dit topic is gereageerd.

Vlgs mij komt alleen van mentions nog mail vandaar de mentions. Maar ook in de gewone topics gebruikt en die hebben na gistermiddag nog niet gereageerd….

Ik ben alleen nog steeds de favorieten van de laatste 29 dagen kwijt. Maar mail, ook van evt. de oudere, komt er niet.

@Bart_Z@wjb@JanD@RBxx@Anneke-Anna@Simonm .


Spammer 😂

 


  • January 27, 2021

Ik heb niet één soort melding aan staan, ik kijk altijd zelf rond. Ik heb alleen favorieten aan staan.

Ik heb de favorieten weer terug.:relaxed:

 

 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • January 27, 2021

Yes!

 

 


wjb
Wijsgeer
  • January 27, 2021

En notificatie mails.


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • January 27, 2021

Yes, ik krijg zojuist bevestiging vanuit Insided dat alles weer werkt. Maar dat hadden jullie al ondervonden. Had het ook niet anders verwacht. :)


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 27, 2021

@Bart_Z @wjb 

Hier komen ook de eerste notificatiemails binnen….

(het is nu 12:58)