Skip to main content
Beantwoord

Storing: al weken last van een trage internetverbinding

• January 2, 2026
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Hoi op  12 december onderhoud daarna  storing geconstateerd 15 december tot 17 december is er een storing in mij postcode bied  3225SH en we zijn 2 januari en er is niks gemaakt en storing is niet weg 3 weken is mijn internet super traag en hoge ping jitter ik betaal elke maand 69 euro 4gb abonnement dit is niet normaal als ik verplicht ben op tijd betalen dan moet het bedrijf ook aan verplichtingen houden 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Gamer-50 

Het is uitermate vervelend als je géén internetverbinding hebt of stroperige verbinding.
KPN zal daar alles aan doen, om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen, maar heeft daarbij wel te maken met de ernst van deze storing, het daarvoor materiaal moet bestellen en het eventueel moet graven waar een vergunning vanuit de gemeente nodig is.

Daarnaast ligt er op veel plaatsen een pak sneeuw en is het op uitgebreide schaal glad, wat het herstel van deze storing kan vertragen, waardoor het dus langer kan gaan duren.

Via de volgende pagina (klik op de link) kun je de actuele status volgen van deze storing:

Storingen en Werkzaamheden bij KPN

Vul je postcode en huisnummer in, en je ziet gelijk de laatste stand van zaken.

Voor de periode dat je geen gebruik kon maken van je KPN diensten, kan je achteraf (zodra de storing verholpen is) een compensatie aanvragen.

Klik hiervoor op de volgende link: Een creditering of terugbetaling

Aangezien we niet weten hoe ernstig de verstoring is, en dit in combinatie met het huidige winterweer, kan niemand je zeggen hoe lang het nog gaat duren.
Maar het zal nooit langer zijn, dan nodig is.

3 reacties

• Auteur
  • Slimmerik
  • January 5, 2026

5 januari en storing is nog steeds niet voorbij hoe lang gaat het nog duren bijna maandjes is voorbij

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Gamer-50 

Het is uitermate vervelend als je géén internetverbinding hebt of stroperige verbinding.
KPN zal daar alles aan doen, om deze storing zo snel mogelijk te verhelpen, maar heeft daarbij wel te maken met de ernst van deze storing, het daarvoor materiaal moet bestellen en het eventueel moet graven waar een vergunning vanuit de gemeente nodig is.

Daarnaast ligt er op veel plaatsen een pak sneeuw en is het op uitgebreide schaal glad, wat het herstel van deze storing kan vertragen, waardoor het dus langer kan gaan duren.

Via de volgende pagina (klik op de link) kun je de actuele status volgen van deze storing:

Storingen en Werkzaamheden bij KPN

Vul je postcode en huisnummer in, en je ziet gelijk de laatste stand van zaken.

Voor de periode dat je geen gebruik kon maken van je KPN diensten, kan je achteraf (zodra de storing verholpen is) een compensatie aanvragen.

Klik hiervoor op de volgende link: Een creditering of terugbetaling

Aangezien we niet weten hoe ernstig de verstoring is, en dit in combinatie met het huidige winterweer, kan niemand je zeggen hoe lang het nog gaat duren.
Maar het zal nooit langer zijn, dan nodig is.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Gamer-50, er lijkt op dit moment inderdaad nog een storing te spelen op jouw adres. Wat de storing precies is kan ik niet zien, maar wel dat er nog aan gewerkt wordt. Het weer helpt daarbij niet, als er bijvoorbeeld gegraven moet worden, zoals Michel ook oppert, kan dat nu niet. Bij vorst is er vaak een graafverbod, waardoor graven niet eens mag. Wanneer dat opgelost is, is afwachten dus. Voor jou en voor ons. Ik hoop dat het snel opgelost kan worden.