Skip to main content

Waarom krijgen we geen melding als jullie onderaannemer Allinq in de buurt met glasvezel bezig zijn? Het betreft hier de postcode 1328PK. 

 

Waarom zou u daar een melding van willen krijgen?


Mijn internet ligt eruit en ik kan geen TV kijken!

Als dat bekend is dat dat gaat gebeuren, wil ik dat wel graag weten. Dan kan ik niet thuis werken!


Mijn internet ligt eruit en ik kan geen TV kijken

Dat is dan gewoon een storing. Vast niet zo bedoeld. Van tevoren wisten ze dat natuurlijk niet dat da zou gaan gebeuren. 


Ik heb ze toevallig vandaag gesproken toen ze zagen dat er een KPN auto voor de deur stond om te reageren op een storing die veroorzaakt werd doordat Allinq met het glasvezel bezig waren.


Hi @CeesStrijk63 en welkom bij de KPN Community! Ai, niet handig dat het internet eruit lag. Hopelijk duurde het niet lang.

Als er een storing is en deze is bij ons bekend, dan melden we dit op onze storingspagina. Je kunt daar dan ook aangeven dat je op de hoogte gehouden wilt worden. 
Dan ontvang je een bericht wanneer er een storing is en wanneer deze opgelost is. 🙂

Als er glasvezel aangelegd wordt hoort de huidige verbinding er niet uit te schieten, dus ik neem ook aan dat dit een ongeluk/storing was. 


Reageer