Skip to main content
Antwoord

Storing, geen diensten, sinds vrijdag. Onduidelijk wanneer het opgelost wordt

• September 23, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

We hebben sinds afgelopen vrijdag geen internet,wifi,tv. Steeds wordt het herstel uitgesteld. Dit is heel irritant . Als ze nu komen met de datum wanneer het uiteindelijk is opgelost dan weten we ook waaraan we aan toe zijn , maar steeds verschuiven is heel onzeker. Ik kan nu ook niet inloggen op de laptop van het werk waardoor er in sommige gevallen grote problemen kunnen ontstaan . 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door PeterG

Hoi ​@wesley3108 . Je bent afgesplitst naar een eigen topic.

Ik neem aan dat je dit al gemeld hebt.

Bij storingen is het sowieso het beste om telefonisch concact op te nemen. Ze kunnen dan gelijk het ticket inzien voor de status. Dat kan via de community niet.

Heb je ook een mobiel abonnement bij kpn? En heb je daar dan ook al de 100 GB noodbundel op? Om via het wifi hotspot je apparaten te kunnen gebruiken.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.
Buiten Nederland via elke telefoon: +316 1200 1200 (gebruikelijke kosten ter plaatse)

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hoi ​@wesley3108 . Je bent afgesplitst naar een eigen topic.

Ik neem aan dat je dit al gemeld hebt.

Bij storingen is het sowieso het beste om telefonisch concact op te nemen. Ze kunnen dan gelijk het ticket inzien voor de status. Dat kan via de community niet.

Heb je ook een mobiel abonnement bij kpn? En heb je daar dan ook al de 100 GB noodbundel op? Om via het wifi hotspot je apparaten te kunnen gebruiken.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.
Of plan een terugbelverzoek.
Storingen, blokkeren sim zijn 24/7 te melden.
Je kunt ook contact opnemen via Facebook messengerInstagram en X.com.
Buiten Nederland via elke telefoon: +316 1200 1200 (gebruikelijke kosten ter plaatse)

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • September 24, 2025

Hoi ​@wesley3108 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Voor storingen en dergelijke kun je, zoals ​@PeterG hierboven ook al aangeeft, het beste contact opnemen met onze Helpdesk en zodoende heb ik dit antwoord tevens gemarkeerd als 'best answer'. Hopelijk heb je hier inmiddels contact over gehad en is de storing zo snel mogelijk weer verholpen 🙏🏻